10-02-2013, 02:37 PM
در چنین مسئله هایی متداول است که بگویند سفید شروع و در مثلا سه حرکت مات می کند. برای همین من محدودیت حرکتی نگذاشتم و اسم مات کردن رو هم نیاوردم فقط گفتم سفید به سرعت به پیروزی می رسد که یعنی نیازی به طرح ریزی های بلند مدت نیست.در یک بازی عملی، یک انسان حتی اگر سطح متوسطی هم داشته باشد اصلا حرکتی مثل 1...Qf6 را بررسی هم نمی کند چون دادن یک وزیر مفت به ازای چندحرکت دیرتر مات شدن فقط برای یک کامپیوتر باارزش است.
حداقل 1...g6 چالش برانگیزتر است چون اگر سفید 2.Qd4 را بازی نکند سیاه فرصت دفاع کردن به دست می آورد.
حداقل 1...g6 چالش برانگیزتر است چون اگر سفید 2.Qd4 را بازی نکند سیاه فرصت دفاع کردن به دست می آورد.