دفترچه

نسخه‌ی کامل: تاپیک آزاد تالار ورزش
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
چو روزی نبودش ز ورزش چه سود (شاهنامه)
خب الان تو این تالار چی باید گذاشت اخباریایانقد بازی ها رو
philsof نوشته: خب الان تو این تالار چی باید گذاشت اخباریایانقد بازی ها رو

تاپیک آزاد جایی هست برای مطرح شدن موضوعاتی که نیاز به باز کردن یک تاپیک جدا ندارند و کلن شاید یک خط خبر باشند و یا اصلن بحث کردنی نباشند.
خلاصه جایی هست برای موضوعات مرتبط با تالار.
به هرحال به یه کارشناس ورزشی تالار نیاز داره تا برو کنه1
-به نظر من ایران قهرمان جام ملتهای اسیا سال 2011 خواهد شد.
-چرا؟چه طور؟
-چون پیشینه ی تاریخی داریم دیگه! ما ژنتیکا دو برابر ملتهای دیگه باهوشیم
-کی گفته؟
رئیس دانشگاه خودمون گفته دیگه!
دلمون در این مملکت به ورزش خوش بود که با اومدن احمدی نژاد و گماردن معاون خونزادش، علی آبادی، به ریاست ورزش کشور همین دلخوشی هم ازمون گرفته شد تا به امروز.
اول از همه تبریک به دوستان بابت صعود تیم ملی والیبال به نیمه نهایی.
بعد یک توضیحی یکی بمن بده من نمیفهمم حساب و کتاب این لیگ والیبال چطوریه، از چیستان‌هایِ تالار چیستان خیلی خیلی گیج کننده تره !!
الان 8 تا گروه بودند، از هر گروه 2 تا تیم صعود کرد، بعد شدند 6 تا تیم ، تیم استرالیا تو گروهش آخر شد، بعد اومد جزو اون 6 تا تیم، از گروه ایران 3 تا تیم اومد بالا. جریان چیه؟ E40d
Russell نوشته: اول از همه تبریک به دوستان بابت صعود تیم ملی والیبال به نیمه نهایی. بعد یک توضیحی یکی بمن بده من نمیفهمم حساب و کتاب این لیگ والیبال چطوریه، از چیستان‌هایِ تالار چیستان خیلی خیلی گیج کننده تره !! الان 8 تا گروه بودند، از هر گروه 2 تا تیم صعود کرد، بعد شدند 6 تا تیم ، تیم استرالیا تو گروهش آخر شد، بعد اومد جزو اون 6 تا تیم، از گروه ایران 3 تا تیم اومد بالا. جریان چیه؟ E40d
منم نفهمیدم استرالیا از کجا پیداش شد ... فقط ظاهرا با اینکه آخر شده از کانادا ، هلند و دست آخر فرانسه برده و اومده جز 6 تا تیم مرحله نهایی !! اما جریان این طوری بود امسال که ایتالیا دور نهایی میزبان باشه ... از گروه A و B که تیم های قوی تری توش هستن مجموعه چهار تیم بیاد دور نهایی ( هر گروه دو تیم ) و از بقیه گروه ها مجموعا یک تیم !! واقعا برای منم سواله استرالیا این وسط چیکاره بود !!