دفترچه

نسخه‌ی کامل: آیا سرنگونی حکومت اسلامی به سود غرب و جهان اول است؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
حکومت اسلامی تبلیغ میکنند دنیای اول و غرب به دنبال سرنگونی حکومت هستند.

در رسانه های فارسی زبان غرب برنامه ها القا میکنند مردم از حکومت ایران رضایت ندارند و مردم فکر میکنند غرب خواهان سرنگونی حکومت اسلامی و برقراری حکومت برپایه حقوق بشر و دموکراسی است.

مردم خیال می کنند غربی ها میخواهند ایران را مثل غرب پیشرفته کنند.

در این تاپیک به این مسئله می پردازیم


اول اینکه آمریکا و اروپا دارای نظام حکومتی چند حزبی با محوریت سرمایه دار سالاری هستند.

دوم اینکه هر حزب غربی دارای چندین جناح با عقاید و برنامه های ضد و نقیض هستند.

سوم اینکه نفوذ کشورهای خارجی بر حکومت دست نشانده اسلامی نفوذ جناح های مختلف احزاب خارجی است و یک دست نیست و برایند نیروهای این جناحهای احزاب خارجی است که رفتار و سیاست ایران را شکل میدهد.


برای مثال حزب جمهوری خواه آمریکا حامی شاه ولی حزب دموکرات مخالف شاه بودند. با انقلاب ۵۷ ابتدا حکومت به دست نهضت آزادی و ملی گراها و بنی صدر و لیبرالها افتاد که همپیمان حزب دموکرات بودند و ملایان هم پیمان انگلیس.

حزب جمهوریخواه که سرش کلاه رفته بود از عوامل خود خواست که به سفارت حمله و دیپلماتهای آمریکا گروگان گرفته شوند سپس از ملایان خواست تا سرنگونی دولت کارتر گروگانها آزاد نشوند.
همان روز که ریگان بر اثر افت محبوبیت کارتر به خاطر گروگانگیری پیروز و دولت را تحویل گرفت ایران تمام گروگانها را آزاد کرد.
حزب جمهوری خواه آمریکا کلیه عوامل حزب دموکرات بخصوص صادق قطب زاده را حذف و حکومت را تحویل ملایان داد.


غرب برای حکام کشورهای جهان سوم یک قانون دارد که این قانون حکام را تشویق میکند با غرب بصورت بی عقلی و بر خلاف منافع ملی بقدری جدل کنند که تحریم شوند.

حکام حکومت ایران خیلی خوشحال شده بودند که ترامپ می خواهد ایران را تحریم کند!! و دوست داشتند ترامپ بایدن را ببرد تا تحریمها شدیدتر شود.

چون زیر تحریم غرب اجازه پولشویی و انتقال پول دزدی بیشتری توسط حکام کشور تحریم شده به حسابهای غرب و سویس میدهد.

آمریکا شریک اکثر بانکهای سویس است.


مزایای حکومت اسلامی برای غرب:
۱- فراری دادن مغزهای تحصیل کرده به خارج.
چون آدم هرچه باسوادتر شود از خرافات و احکامه احمقانه اسلام فاصله میگیرد. اقتصاد فلج است و باسوادها چندین برابر ایران حقوق میگیرند و امنیت اجتماعی و قضایی در غرب بیشتر است.

۲- حکومت اسلامی به واسطه سیاستهایش خیلی از کشورها را دشمن خود کرده باز به نفع غرب است

۳- حکومت ایران به واسطه تحریمها همه چیز را دارد چند برابر قیمت میخرد باز به نفع غرب است.

۴- گفته میشود حکومت ایران مستقیما به صورت دلار و نفت به احزاب غربی حامی اش رشوه های میلیارد دلاری میدهد

۵- ایران به علت انزوای سیاسی تمام معادن و نفت و گاز را دارد بسیار زیر قیمت به ابرقدرتها میدهد.

۶- کشور ایران به واسطه حکومت اسلامی از هر لحاظ عقب مانده شده و دنیا ۲۰۰ کشور دارد و هر کشوری عقب مانده شود یعنی توانایی رقابت تکنولوژیکی و اقتصادی و نظامی خود را از دست میدهد و دیگر مثل زمان پهلوی ایران به سمت کره و ژاپن شدن حرکت نمیکند بلکه به سوی افغانستان و نامیبیا شدن میرود.

۷- یکی از وظایف حکومت اسلامی ایران این است که به گاوهای شیرده آمریکا یعنی کشورهای منطق گیر دهد و تروریست ارسال کند تا آنها از ترس ایران اسلحه بخرند و آمریکا به بهانه ایران در منطقه حاضر و روسیه را محاصره کند.

۸- وظیفه دیگر حکومت ایران دشمنی الکی با اسراییل است و همزمان دشمنی با اعراب است تا حکام عرب به بهانه ایران راحت با اسرائیل صلح کنند. همچنین اسرائیل به یک تابلو مثل ایران نیاز دارد تا تبلیغ کند با اسرائیل هرکه درافتاد ورافتاد.

۹- شاید اسراییل بخواهد در زمان برقراری حکومت اسلامی قرارداد صلح ایران و اسراییل امضا شود.


با دلایل فوق غرب بیشتر دوست دارد حکومت اسلامی برقرار باشد. ولی مردم را علیه حکومت تحریک میکند تا باج بیشتری از حکام ایران بگیرد.
"بإسمِ اَللهِ اَلرَّحمانِ اَلرَّحيم
.هُوَ ٱللَّهُ ٱلۡخَـٰلِقُ ٱلۡبَارِئُ ٱلۡمُصَوِّرُۖ لَهُ ٱلۡأَسۡمَاۤءُ ٱلۡحُسۡنَىٰۚ یُسَبِّحُ لَهُۥ مَا فِی ٱلسَّمَـٰوَ ٰ⁠تِ وَٱلۡأَرۡضِۖ وَهُوَ ٱلۡعَزِیزُ ٱلۡحَكِیمُ
سورة الحشر 24"
"به شناسهء بی کمداشت خُدا بارآورندهء همه فرا بارآورندهء ویژه
.او بی کمداشت خُدا آفریننده بُرّان جابجاساز, تاش شناسه های نکوشده, پاک رهامیباشد تاش چه در آسمانهاُ زمینُ او فراسرفراز فرافرمانروا٢۴
دسته بندی شدهء تنگ گردآورنده"
بینید پس از دیدگاهتان دستاورد میگیریم روسیه هم نمیخواهد به اکراین تازد چه که پنهانی دارد ازشان پول میگیرد!
نه بدیدم اینکه اکنون باختر یا غرب کمی از آن کشش به جنگشان باما فروکش کرده از دستاورد شکستهاییست که در گذشته ازِمان داشته "اَلحمدلله""پسند برا بی کمداشت خُدا" چه که اکنون اون نیروهای کاریشان جور باتلاق افغانستان گیر دردآور دراز کرده بود,
شما میگویید با اسرائیلیها در نیافتیم, مگر ما آغاز کنندهء این درگیری بودیم که اونها ازون ور اروپا آمدند اینجا جا باز کردند, با هزار روش درنده خویی که سران کره شمالی هم اینگونه نیستند, اکنون هم سر سخن ریشه دارِ بیپایهء زشت اونها اینست: پیش دستی کن در کشتن که کُشته نشوی,
خوب شما میگویید با آوردن شاهها در کشور پیشرفت کنیم, خوب این شاهها که ازچندین سال پیش برای بدست آوردن جایگاها بدترین کردارها را با مردم داشتند ازان آغا محمدخان که با کرمانیها چه نکردُ تا رضاخان که جور آتاترکُ سددامُ بن سلمانُ هیتلر که گفتند تنها اون چیزی که من میگویم باید دنبال شود نه چیز دگر که وگرنه باید گُم شوید!!!
اکنون هم اگر میبینیم کاستیهایی هست به انگیزهء درگذشته پرستیهای نادانهاستُ گمانپرستیهاشانست, نه که کاستی باشد, نمونه این ناچیز گویم: پیامبر آشتیِ "اَلله""بی کمداشت خُدا" برش باد دیگر هیچ کارهُ ناتوانستُ پیشوای جاخورده ای یافت نمیشود! یکسره به هدف لال کردن این ناچیز روی میآورند که چرا جورشان نمی اندیشم, که نمیاندیشند رفته گان دگر رفته اندُ نباید چشم داشت ازشان داشت, اگر "اَلله""بی کمداشت خُدا" که یگانهء همیشه زنده هست را بنده شویم او هم کارمان را درست میسازد, وگرنه باید جور الاغها پیوسته بارِ سنگین سواره ها روی خودمان را همراه درد پوستهای تاول زده از سایش این بار با چشم همیشه باز تماشا کنیم!
پناه بر "اَلله""بی کمداشت خُدا" از نافرمانیها بهش که ازش میخواهم مرا همیشه به یادش سمت همنشینی خانه اش در مکه سرنگون گذارد برپاساز پیوستن نماز همانکه مرا آفریدُ از خاک تا به اینجا جابجا کردُ بر میگرداند بهشُ دگرسرا برای بازخواست زنده ام کند
مخالفان حکومت اسلامی (اوپوزیسیون) مکمل حکومت اسلامی هستند نه ضد آن.

۱- در جنگ ایران و عراق بسیجی ها با کمترین آموزش به جبهه میرفتند و راحت هلاک میشدند. کافی بود بجای ۱ یا ۳ ماه آموزش ۶ ماه یا یکسال آموزش می دیدند! غرب سناریو را به ملایان دیکته کرده بود. نیروی داوطلب تمنای مالی و جانی ندارد در آینده خار چشم آمریکا و غرب و حکومت اسلامی دست نشانده آنان میشد.

همین سناریو برای اپوزیسیون نوشته شده. الاغهای نادان که مدیر اپوزیسیون هستند مردم داوطلب راهپیمایی و نبرد خیابانی و داوطلب برپایی دموکراسی را بی آموزش به خیابانها می کشانند و به کشتن میدهند و یا گرفتار نهادهای امنیتی میکنند.

۲- مردم عادی غیروابسته به احزاب که برایشان مشکل درست کرده اند  به شیرین عبادی و ده ها وکیل دادگستری که در رسانه های ماهواره ای و اینترنتی به عنوان فعال حقوق بشر خود را معرفی کرده اند هرچه ایمیل و واتساپ میزنند بی پاسخ می ماند!

۳- سیستمهای ارتباطی با مخالفان احمقانه گزینش و نگهداری میشود و هرکس با مخالفان ارتباط میگیرد سر از زندان نهادهای امنیتی حکومت در می آورد.

۴- فعالیت اینترنتی مخالفان ضعیفترین فعالیت است و فاقد فروم های گفتگو با قابلیت ارسال ناشناس هستند. رژیم به راحتی فعالان به ظاهر گمنام تلگرام و فیسبوک و اینستاگرام و تویتر را در ایران شناسایی میکند و پس از دستگیری ماموران خود را مدیر شبکه و فیسبوک و ... میکند!


اینها دلایلی است که بر مکمل بودن اپوزیسیون دلالت دارد نه مخالف بودن. دلایل دیگری هم بعدها افزوده خواهد شد.
یک راه نجات مردم ساکن در ایران تجزیه ایران است ولی چون تجزیه ایران به ضرر ابرقدرتها میشود آنها از اتحاد ایران حمایت میکنند.
چرا ضرر برای سرمایه داری؟
در حال حاضر معادن و نفت ایران صادر و پول بین اکثر مردم به گونه ای توزیع میشود و ۸۰ میلیون مردم پول خود را خرج خرید کالاهای مصرفی و لوکس میکنند و این رونق سرمایه داری غرب و شرق را همراه دارد.
حال فرضا خوزستان جدا شود پول نفت گیر ۵-۶ میلیون خوزستانی میاد و آنها بعد از خرید لوازم مصرفی و لوکس بقیه را خرج عمران و آبادنی و تاسیس کارخانه و سرمایه گذاری اقتصادی میکنند و بقیه ۷۵ میلیون ایرانی نمیتوانند کالای لوکس و مصرفی بخرند که این مطلوب ابرقدرتها نیست.
شاه از اکثریت مردم جلوتر بود در حالیکه اکثر مردم ایران به فکر اطاعت از دستورات دین اهریمنی اسلام بودند شاه به فکر مدرنیسم بود ولی انقلاب اسلامی یک حرکت پست مدرن بود که به ضرر کشور تمام شد.
هنوز هم بسیاری از مخالفان جمهوری اسلامی شعارهای پست مدرن میدهند.

پست مدرنیسم = نا امیدی از مدرنیسم و آشتی دادن و دوباره احیا کردن ارزشهای دینی و سنتی است.
تنها راه نجات اقتصادی ایران تک نرخی شدن ارز برای همیشه و تک نرخی شدن بنزینی به قیمت جهانی است.
نه این حکومت جرأت دارد دلار و بنزین را تک نرخی و آزاد کند نه حکومت بعدی.

کلیه مخالفان جمهوری اسلامی مردم را تحریک می کنند علیه تک نرخی شدن دلار و بنزین شورش کنند مسلما بعد از تغییر حکومت خودشان هم جرات تخواهند کرد این دو را گران به نرخ آزاد عرضه کنند و کشور عقب مانده خواهد ماند.

دلار و بنزین یارانه ای موجب فساد و قاچاق و رانت و میلیاردر شدن فاسدین اقتصادی و فقیرتر شدن مردم میشود.