دفترچه

نسخه‌ی کامل: رخداد منا
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
داشتم فکر میکردم که چرا بعد از این فاجعه، سازمان ملل و حقوق بشر و هزاران ارگان دیگه ککشون نگزید و همه‌گی خفخون گرفتن؟
حالا کاری ندارم خریت حجاج بوده که خودشون رو به دست مرگ سپردن و طی این مرگ و میر چند ساله "حالا به هر نحوی" باز هم دست عبرت نمیگیرن!
کاری ندارم اینها مسلمان بودن و اسلام تروریست و این کسشعرا اما این روشنفکران که ادعای انسانیت‌شون کون خر و پاره کرده چرا همه‌گی لال شدن خب اینها هم زن و بچه دار بودن که خانواده اینها داغ دار شدن.

اصلا ما کاری به دین و اینها نداریم.
من با گذراندن دین داری که اون هم ارثی بهم رسیده بود که بعدش گذاشتمش کنار و بعد خدا رو هم کشیدم پایین و تعطیلش کردم فهمیدم، نه آخوند به فکر ملتِ نه شاه و نه نخست‌وزیر و نه سازمان ملل و نه حقوق بشر همشون فکر مادر جنده‌گی خودشون هستن این شعارایی که تو گوش من و تو میخونن همش کشکه.
تا یکی تو ایران خون از دماغش میاد حقوق بشر صداش در میاد اما این همه بی‌گناه سرتاسر دنیا کشته میشن به تخمشون هم نیست.
Timsar نوشته: داشتم فکر میکردم که چرا بعد از این فاجعه، سازمان ملل و حقوق بشر و هزاران ارگان دیگه ککشون نگزید و همه‌گی خفخون گرفتن؟

یک سری تروریستِ مسلمان از جمله سران جمهوری اسلامی و یک سری مفت خور و پول مفت به جیب عربستان بزرگترین حامی تروریسمِ اسلامی در جهان ریز کمتر بهتر!
برای همین صدای کسی در نیومد!
وقتی یک دین مدعی است برای همه کار بشر برنامه دارد و کاملترین دین است، نتوانسته احکام حج کردن را بگونه ای سازمان دهی کند که مردم زیر دست و پا نمیرند تقصیر حقوق بشر و آمریکا چیست؟
هر سال ده ها و صدها نفر در حچ زیر پا له میشوند اینبار چون ایرانیان له شدند و تلفات حدود دوهزار نفر بود بیشتر جلب توجه کرد.
در برزیل ۵میلیون نفر در کارناوال رژه میروند یک نفر له نمیشود.
خریت از حجاج بوده است که مثل شتر رم کرده میدویدند و هروله می کردندتقصیر حقوق بشر که نبوده.