11-18-2010, 07:10 AM
صفحات: 1 2
11-18-2010, 01:10 PM
دراینباره نوشتاری در زندیق از آرش هست که انشاالاسپاگتی با برگشتش قابل دسترسی خواهد بود.
11-18-2010, 03:39 PM
متشكرم
واسه برگشتن زنديق لحظه شماري ميكنم
واسه برگشتن زنديق لحظه شماري ميكنم
11-18-2010, 04:20 PM
در کتاب حسن کچل هم شیوع وبا در ایران پیشبینی شده بود
11-18-2010, 06:09 PM
sourena67 نوشته: درود
ميخواستم نظر دوستان رو در اين مورد بدونم
تا زندیق برگرده من برای رفع کتی توضیح کوتاهی بدم در بارش (البته از روی همون مقاله زندیق):
این دو ساختمان بزرگترین بناهای دنیا نبودند از هیچ نظر.
تعداد طبقات آنها 110 تا بوده نه 109 تا. (در Technical details ببینید +)
تعداد حروف سوره توبه 11135حرف هست.
اون ترجمه هم درست نیست و باید منتظر قرآن زندیق بمونید (ترجمه آیتی).
11-18-2010, 06:47 PM
ترجمه آیه ها:
نقل قول:أَفَمَنْ أَسَّسَ بُنْيَانَهُ عَلَى تَقْوَى مِنَ اللّهِ وَرِضْوَانٍ خَيْرٌ أَم مَّنْ أَسَّسَ بُنْيَانَهُ عَلَىَ شَفَا جُرُفٍ هَارٍ فَانْهَارَ بِهِ فِي نَارِ جَهَنَّمَ وَاللّهُ لاَ يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ ﴿۱۰۹﴾
فولادوند: آيا كسى كه بنياد [كار] خود را بر پايه تقوا و خشنودى خدا نهاده بهتر استيا كسى كه بناى خود را بر لب پرتگاهى مشرف به سقوط پىريزى كرده و با آن در آتش دوزخ فرو مىافتد و خدا گروه بيدادگران را هدايت نمىكند
مکارم: آيا كسي كه شالوده آنرا بر پرهيز از خدا و خشنودي او بنا كرده بهتر است، يا كسي كه اساس آنرا بر كنار پرتگاه سستي بنا نموده كه ناگهان در آتش دوزخ فرو ميريزد، و خداوند گروه ستمگر را هدايت نميكند.
خرمشاهی: آيا كسى كه بنياد آن [مسجد] را بر خدا ترسى و خشنودى الهى گذاشته باشد بهتر است يا كسى كه بنياد آن را بر لبه پرتگاه فرو ريختنى نهاده باشد كه به آتش دوزخ سرازيرش مىكند، و خداوند ستمكاران را هدايت نمىكند
نقل قول:لاَ يَزَالُ بُنْيَانُهُمُ الَّذِي بَنَوْاْ رِيبَةً فِي قُلُوبِهِمْ إِلاَّ أَن تَقَطَّعَ قُلُوبُهُمْ وَاللّهُ عَلِيمٌ حَكِيمٌ ﴿۱۱۰﴾
فولادوند: همواره آن ساختمانى كه بنا كردهاند در دلهايشان مايه شك [و نفاق] است تا آنكه دلهايشان پاره پاره شود و خدا داناى سنجيدهكار است
مکارم: (اما) اين بنائي را كه آنها كردند همواره به صورت يك وسيله شك و ترديد در دلهاي آنها باقي ميماند مگر اينكه دلهايشان پاره پاره شود (و بميرند و گر نه از دل آنها بيرون نميرود) و خداوند دانا و حكيم است.
خرمشاهی: پيوسته بنيادى كه بنا گذاشتهاند در دلشان شك و شبهه برمىانگيزد تا آن زمان كه دلهايشان پاره و پراكنده شود، و خداوند داناى فرزانه است
11-18-2010, 08:04 PM
یک چنین ادعای مفتی نیاز به پاسخگویییِ خاصّی ندارد. آیاتِ مذکور، برطبق ترجمهی فولادوند، چنیناند:
ثانیاً، حتّی اگرهم این «بنا»یِ مذکور دارایِ مفهومی واقعی (و تحتاللفظی) باشد، بازهم اشارهای به واقعهیِ یازده-سپتامبر از آن دریافت نمیشود.
بهعنوان نمونه، مگر برجهایی که با هواپیما زده شدند، «بر لب پرتگاهى مشرف به سقوط» پیریزی شده بودند؟!
بر طبق این آیات، این «بنا»یِ مذکور چون لب پرتگاهی مشرف به سقوط پیریزی شده، فرو-ریخته است (یعنی، چون بد طراحی شده است و جای بدی ساخته شده است). با این وجود، بهوضوح برجهایی آنچنینی بایستی چنان خوب ساخته شده باشند که برای ویرانسازیشان، یا باید از بمبهای ویژه بهره برد یا با هواپیما یا موشک و ... بر آنها کوبید.
در رابطه با شمارهی سوره و آیه هم؛ بر فرض هم که معجزهای از آن ثابت شود، این بیشتر معجزهی کسانی چون زید بن ثابت و ابوبکر و عثمان است؛ نه الله و محمدی که قرآن را بهحال خود را رها کردند تا بعدها یکی مثل زید بیاید با زحمت فراوان آن را از روی تکههای پراکنده و حافظهی مخدوش حافظان و استخوانهای کتف شتر و ... جمعآوری کند و بازهم خلفای وقت ناچار شوند سر این مصحف برساخته شده نیز، کلّی آدمکشی و سرکوب و قرآنسوزی راه بیندازند.
آيا كسى كه بنياد [كار] خود را بر پايهیِ تقوا و خشنودى خدا نهاده بهتر است، يا كسى كه بناى خود را بر لب پرتگاهى مشرف به سقوط پىريزى كرده و با آن در آتش دوزخ فرومىافتد و خدا گروه بيدادگران را هدايت نمىكند. همواره آن ساختمانى كه بنا كردهاند در دلهایِشان مايه شک [و نفاق] است تا آنكه دلهایِشان پاره پاره شود و خدا داناى سنجيدهكار است. (التوبة ۱۰۹-۱۱۰)
اولاً، از متن آیات کاملاً روشن است که «بنایی» که در آنها ذکر شده، تنها دارایِ مفهوم استعاری است.ثانیاً، حتّی اگرهم این «بنا»یِ مذکور دارایِ مفهومی واقعی (و تحتاللفظی) باشد، بازهم اشارهای به واقعهیِ یازده-سپتامبر از آن دریافت نمیشود.
بهعنوان نمونه، مگر برجهایی که با هواپیما زده شدند، «بر لب پرتگاهى مشرف به سقوط» پیریزی شده بودند؟!
بر طبق این آیات، این «بنا»یِ مذکور چون لب پرتگاهی مشرف به سقوط پیریزی شده، فرو-ریخته است (یعنی، چون بد طراحی شده است و جای بدی ساخته شده است). با این وجود، بهوضوح برجهایی آنچنینی بایستی چنان خوب ساخته شده باشند که برای ویرانسازیشان، یا باید از بمبهای ویژه بهره برد یا با هواپیما یا موشک و ... بر آنها کوبید.
در رابطه با شمارهی سوره و آیه هم؛ بر فرض هم که معجزهای از آن ثابت شود، این بیشتر معجزهی کسانی چون زید بن ثابت و ابوبکر و عثمان است؛ نه الله و محمدی که قرآن را بهحال خود را رها کردند تا بعدها یکی مثل زید بیاید با زحمت فراوان آن را از روی تکههای پراکنده و حافظهی مخدوش حافظان و استخوانهای کتف شتر و ... جمعآوری کند و بازهم خلفای وقت ناچار شوند سر این مصحف برساخته شده نیز، کلّی آدمکشی و سرکوب و قرآنسوزی راه بیندازند.
11-18-2010, 08:58 PM
Jooyandeh نوشته: در رابطه با شمارهی سوره و آیه هم؛ بر فرض هم که معجزهای از آن ثابت شود، این بیشتر معجزهی کسانی چون زید بن ثابت و ابوبکر و عثمان است؛ نه الله و محمدی که قرآن را بهحال خود را رها کردند تا بعدها یکی مثل زید بیاید با زحمت فراوان آن را از روی تکههای پراکنده و حافظهی مخدوش حافظان و استخوانهای کتف شتر و ... جمعآوری کند و بازهم خلفای وقت ناچار شوند سر این مصحف برساخته شده نیز، کلّی آدمکشی و سرکوب و قرآنسوزی راه بیندازند.اینجا رو خیلی خوب اومدی!!! البته بگما که همون کتاب شما هم بهتر از همین نبوده...
11-18-2010, 09:01 PM
Havadar_e_Democracy نوشته: اینجا رو خیلی خوب اومدی!!! البته بگما که همون کتاب شما هم بهتر از همین نبوده...
مراجعه شود به این نوشتار:
چگونه ممکن است که موردِ نظر قرآن از «الإِنجِيل»
کانن عهدِجدیدِ کتابِمقدس باشد؟
http://nabard.wordpress.com/2010/03/02/303
11-18-2010, 09:05 PM
Jooyandeh نوشته: مراجعه شود به این نوشتار:این چه ربطی داشت؟ مگه داری با مسلمون مناظره میکنی که این جوابو میدی!!!
چگونه ممکن است که موردِ نظر قرآن از «الإِنجِيل»
کانن عهدِجدیدِ کتابِمقدس باشد؟
http://nabard.wordpress.com/2010/03/02/303
صفحات: 1 2