نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 3 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گفتگو پیرامون کمونیسم و سوسیالیسم

نقل قول:ایران کشور سرمایه داری نیست! ایران کشور کمونیستی اسلامیست. یعنی پیاده سازی ایدئولوژی کمونیستی ولی به شکل اسلامیزه شده. یعنی از کمونیسم قسمت تمام ثروت در دست حکومت یا وابستگان به حکومت (آقازاده ها) است را به ارث برده.
ایران در حال حاضر (سرمایه داری اسلامی اولیگارشی) است و کمونیستی نیست. تمام حکومتهای کومونیستی دنیا به نوعی هوای مردم را دارند و انها یکی دو مقام در کاخ ها زندگی می کنند. در ایران هزاران نفر در هزاران پست سرمایه های کشور را دزدیده به نوعی کاخ نشین هستند.
در ایران حکومت یکسوم جمعیت کشور بر ۲سوم کشور مسلط شده اند. این یک سوم لزوما پولدار نیستند ممکن است یک رفتگر شهرداری با حقوق مثلا یک میلیون تومان کشته مرده قانون مثلا حجاب یا قانون موسیقی ستیزی باشد و جان در طبق اخلاص نوکر بی جیره مواجب حکومت در سرکوب تظاهرات و لو دادن مخالفان باشد. یا یکی به اسلام اعتقاد ندارد ولی خرده قاچاقچی مواد مخدر است و سپاه مثلا از وی حمایت میکند و او نیز از حکومت.
ولی در عمل ثروت عظیمی توسط عده ای علاقه مند به ثروت اندوزی و سرمایه داری چپاول میشود و قدرت سیاسی هم دستشان است که میشود اولیگارشی و نه کومونیستی

سنده سگ تو کس و دهن حضرت زهرا جده جنده سیدهای اولاد پیامبر اسلام.

تمام کادر وزارت اطلاعات و بسیج و سپاه پاسداران و پلیس و انتظامی و حراستی  ایران و مزدورانشان بدون استثنا مادر جنده هستند.
پاسخ

نقل قول:برای همینه در دنیای سرمایه داری ما بیلیونر پخمه و بیسواد نداریم. حتا پاریس خانم هیلتون جان هم از سواد کافی در زمینه تجارتی که داره برخورداره.
پس سرمایه دار بیسواد = ورشکسته! بی پول! بدبخت بیچاره
نمونه بارز میلیارد احمق دونالد ترامپ است وی را میتوان نماد سرمایه داری آمریکایی نامید. پدرش میلیونر بوده و خودش میلیاردر یعنی احتمالا اگر پدرش کارمند فقیری بود باز ترامپ میلیاردر میشد. جربزه پولدار شدنش زیاد بوده و هست و لیسانس اقتصاد دارد ولی احمق و پول پرست است.
نمونه اش مخالفت با قوانین محیط زیست است. نمونه اش مخالفت با برقی شدن سریع خودروهای آمریکاست. نمونه اش قطع کردن بیمه درمانی طبقه کم درامد جامعه است.

ترامپ نماد اکثریت ثروتمندان آمریکاست یعنی ثروت اندوزی به قیمت نابودی انسان و انسانیت و طبیعت و محیط زیست.

سنده سگ تو کس و دهن حضرت زهرا جده جنده سیدهای اولاد پیامبر اسلام.

تمام کادر وزارت اطلاعات و بسیج و سپاه پاسداران و پلیس و انتظامی و حراستی  ایران و مزدورانشان بدون استثنا مادر جنده هستند.
پاسخ

Agnostic نوشته: ایران در حال حاضر (سرمایه داری اسلامی اولیگارشی) است و کمونیستی نیست.

خیر، ایران یک حکومت کمونیستی اسلامیست. هیچ یک از ارزشهای سرمایه داری در جمهوری اسلامی دیده نمیشود ولی به عکس تمام کثافت کاریهای کمونیستی درش هست.


Agnostic نوشته: تمام حکومتهای کومونیستی دنیا به نوعی هوای مردم را دارند و انها یکی دو مقام در کاخ ها زندگی می کنند.

بزرگترین دروغ تاریخ!
همین حکومتهایی که شما به دروغ مدعی هستید هوای مردم را دارند فجیع ترین جنایات را علیه مردمان خودشان انجام داده اند!


Agnostic نوشته: در ایران هزاران نفر در هزاران پست سرمایه های کشور را دزدیده به نوعی کاخ نشین هستند.

این هزاران نفر نه مردمان عادی! بلکه دولتمدرانی هستند که زور میزنند اقتصاد دولتی باشد (کمونیستی اسلامی)


Agnostic نوشته: در ایران حکومت یکسوم جمعیت کشور بر ۲سوم کشور مسلط شده اند. این یک سوم لزوما پولدار نیستند ممکن است یک رفتگر شهرداری با حقوق مثلا یک میلیون تومان کشته مرده قانون مثلا حجاب یا قانون موسیقی ستیزی باشد و جان در طبق اخلاص نوکر بی جیره مواجب حکومت در سرکوب تظاهرات و لو دادن مخالفان باشد. یا یکی به اسلام اعتقاد ندارد ولی خرده قاچاقچی مواد مخدر است و سپاه مثلا از وی حمایت میکند و او نیز از حکومت.

اگر به اسلام اعتقاد نداشته باشید و این علنی باشد در ایران رفتگر هم به زور خواهید شد چه برسد به قاچاقچی مواد که سپاه هوایش را دارد!


Agnostic نوشته: ولی در عمل ثروت عظیمی توسط عده ای علاقه مند به ثروت اندوزی و سرمایه داری چپاول میشود و قدرت سیاسی هم دستشان است که میشود اولیگارشی و نه کومونیستی

در عمل، در تاریخ و در واقعیت همیشه در حکومتهای کمونیستی ثروت و قدرت در دست دولت و دولتمردان بوده و بدنه جامعه فقیر و بی بهره از امتیازات دولتمردان! (چنین چیزی در سرمایه داری امروزی دیده نمیشود ولی از بیخ در تمام دول کمونیستی دیده میشود)
ایران نیز دقیقن همین مدل را پیش گرفته، تمام امکانات و ثروت در دست حاکمیت و وابستگان آنهاست، بدنه مردم فقیر و ضعیف است و اجازه آزادانه فعالییت های اقتصادی را ندارد مگر آنکه خرد و بی ارزش باشد.
دقیقن همینها را ما در شوروی خدابیامرز، کره شمالی، ونزوئلا و ... داشته و داریم.

البته یک مورد مشترک دیگر بین کمونیستها و کمونیست اسلامیستها هم هست!
هر دو به شکل وقیحهانه ای دروغگو هستند.

Agnostic نوشته: نمونه بارز میلیارد احمق دونالد ترامپ است وی را میتوان نماد سرمایه داری آمریکایی نامید.

احمق سرمایه دار نمیشود! از آن بدتر احمق رئیس جمهور نمیشود!
اینها اراجیف و دروغهای کمونیستیست.


Agnostic نوشته: نمونه اش قطع کردن بیمه درمانی طبقه کم درامد جامعه است.

شما یک بیمه شنیده اید و اصلن نمیدانید چه طوریست!
بیمه همگانی (بخوانید زورکی) یعنی هیچ کس حق ندارد بیمه نباشد! و 30% درآمدش هم به خاطر هزینه بیمه میرود. اگر هم پول ندارد گُه خورده که ندارد میکشیمش دادگاه پدرش را در میاوریم! ته تهش دیدیم زورش نمیرسد میبریمش زیر پوشش سوسیال و بعدش از طرق دیگر .... میگذاریم.
خیلی هم کار خوبی کرد که چیز به این مزخرفی را قطع کرد.

در مورد خروج از توافق پاریس (که شما به دروغ میگویید مخالفت با قوانین محافظتی محیط زیست) آمریکا همین الانش استانداردهای بالاتری از بقیه کشورهای دنیا برای محافظت از محیط زیست دارد برای همین شرکتهای آلمانی!!!!! مجبور به تقلب شدند برای رد کردن تستهای آلایندگی!
کاملن درست، منطقی و عقلانیست از توافقی که کمونیستهایی که شما برایشان سینه دریده اید اجرا نمیکنند خارج شده و هزینه بیخودی بر دوش مردمان آمریکا تحمیل نشود.



Agnostic نوشته: نمونه اش مخالفت با برقی شدن سریع خودروهای آمریکاست.

پس برای همین است که آمریکا در این زمینه در جهان پیشتاز است E412


Agnostic نوشته: ترامپ نماد اکثریت ثروتمندان آمریکاست یعنی ثروت اندوزی به قیمت نابودی انسان و انسانیت و طبیعت و محیط زیست.

هیمن فرمان بروید از لننین و استالین فرشته خواهید ساخت E330:e528:

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان