نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونه خط چشم حرفه ای بکشیم؟
#1

کشیدن خط چشم حرفه ای نیاز به تمرین دارد، شاید بار اول آن طور که می خواهید نشود اما با رعایت اصولی که در اینجا به شما آموزش داده می شود به مرور زمان می توانید خط چشم حرفه ای بکشید. اما باید در ابتدا صورت خود را آماده کنید، در ادامه تنها چیزی که بدان نیاز خواهید داشت مداد مخصوص خط چشم به رنگ سیاه، کمی خط چشم مایع و مژه مصنوعی است. همه این ها در کنار هم ظاهر شما را تغییر می دهند. می توانید بعد از آماده شدن خط چشم خود، دوستانتان را تحت تاثیر قرار دهید.


مرحله اول: آماده کردن صورت قبل از کشیدن خط چشم حرفه ای


[ATTACH=CONFIG]5109[/ATTACH]


1. صورت خود را بشویید:
از آب گرم و شوینده صورت برای پاک کردن صورت خود استفاده نمایید. صورت را با آب گرم بشویید و سپس با یک حوله تمیز صورت خود را خشک نمایید.


[ATTACH=CONFIG]5110[/ATTACH]


2. بر روی صورت خود کانسیلر اعمال کنید:
کسانی که آموزش خودآرایی دیده اند یقیناً می دانند که اینکار باعث ایجاد یک بیس یا پایه بر روی صورت شما می شود و هر گونه لکه، حقله های سیاه زیر چشم یا جوش ها را پنهان می کند. مثلثی به کمک کانسیلر زیر چشم ایجاد کنید و آن را به سمت گونه ها بکشید. حالا آن را به کمک براش روی پوست خود ترکیب کنید.


[ATTACH=CONFIG]5101[/ATTACH]

3. پودر سبکی زیر چشم های خود بمالید:
قبل از اینکه بخواهید این پودر را روی صورت خود اعمال کنید کمی منتظر بمانید تا فوندانسیون شما خشک شود. از پودر سبکی استفاده کنید تا صورتتان ظاهر طبیعی داشته باشد. پودر مانع از مالیده شدن سایه ها بر روی چشم می شود و آن را در جای خود ثابت نگه می دارد. اگر آرایش تان اشتباه بود می توانید با براش آرایشی خود آن را پاک کنید.
همانطور که می دانید پودرهای سبک به دو شکل در اختیار افراد قرار دارند: شفاف و بدون رنگ و پودرهای رنگی. پودرهای رنگی می توانند با تن رنگی شما ست شوند، صورتتان را روشن تر نمایند و قرمزی موجود را کمتر کنند.


مرحله دوم: اعمال خط چشم بر روی پلک ها


[ATTACH=CONFIG]5102[/ATTACH]


1. کار خود را از گوشه داخلی پلک شروع کنید:
خط نازکی را با خط چشم سیاه بر روی خط پلک بالایی ایجاد کنید و به تدریج و زمانی که به خارج از چشم نزدیک می شوید آن را ضخیم تر نمایید.
  • از مداد خط چشم سیاه برای حفظ کنترل خود استفاده کنید. خط چشم های مایع هم ممکن است مفید باشند اما استفاده از آن ها کمی دشوار است و به راحتی پاک نمی شود.
  • در هنگام کشیدن خط چشم حرفه ای بر روی چشمانتان، اگر اشتباهی داشتید از پنبه مرطوب برای پاک کردن آن استفاده کنید.


[ATTACH=CONFIG]5103[/ATTACH]


2. حالا خط چشم را بسط دهید و از چشم دور کنید:
خط مورب نازکی را بکشید تا بتوانید شکلی همانند شاخه در یک طرف چشم ایجاد نمایید. این خط باید از پلک شما زاویه 45 درجه بسازد . به خاطر داشته باشید خطی که می کشید باید در جهت ابروها باشد اما باید قبل از رسیدن به ابروها به پایان برسد. مطمئن شوید که این شاخه به درستی کشیده می شود و بر اساس اندازه و شکل چشم شماست.
  • زمانی که این شاخه را می کشید پلک چشم را صاف نگه دارید. سر خود را به عقب ببرید و چشم را کمی باز کنید و خط چشم را بزنید.
  • برای کشیدن خط چشم حرفه ای توجه داشته باشید که دست خود را ثابت نگه دارید. آرنج را روی سطح صافی بگذارید و سپس خط چشم را بزنید.این کار مانع از بروز اشتباه می شود.


[ATTACH=CONFIG]5104[/ATTACH]


3. خط چشم ایجاد شده در گوشه چشم را ضخیم تر کنید:
از مداد خود برای نرم کردن خط چشم و پر کردن گوشه های آن استفاده کنید. بخش نازک تر خط چشم باید نزدیک گوشه پلک باشد. شما باید خط چشم کشیده شده در اطراف ابرو را ضخیم تر کنید.


[ATTACH=CONFIG]5105[/ATTACH]

4. خط چشم سفید را زیر چشم اعمال کنید:
این خط چشم باید در امتداد خط waterline چشم کشیده شود. همانطور که می دانید waterline فاصله بین مژه ها و چشم است. انجام این کار علاوه بر این که باعث نقش بستن خط چشم حرفه ای بر روی چشمان شما می شود سبب می شود که چشمان شما روشن تر و شفاف تر دیده شود.


بخش سوم: برجسته کردن مژه ها


[ATTACH=CONFIG]5106[/ATTACH]

1. از خط چشم مایع بر روی مژه های پایینی استفاده کنید:
برای اینکه ظاهر بهتری به چشم های خود ببخشید، مژه های پایینی خود را هم آرایش کنید. اینکار به مژه ها اجازه می دهد بیشتر دیده شوند و توجه افراد را به خود جذب نمایند.


[ATTACH=CONFIG]5107[/ATTACH]

2. کار خود را در لبه بیرونی آغاز کنید و به سمت گوشه ها بکشید:
از خط چشم مایع استفاده کنید تا مطمئن شوید هر خط در بالا و نزدیک چشم ضخیم تر است. با خط چشم مایع کمی مژه را در انتها بکشید.


[ATTACH=CONFIG]5108[/ATTACH]

3. اگر می خواهید چشمان خود را برجسته تر کنید از مژه مصنوعی استفاده نمایید:
در این شرایط می توانید به جای خط چشم مایع از مژه مصنوعی برای برجسته تر کردن چشم ها استفاده کنید. این مژه ها را به پلک بالایی بچسبانید و سپس کمی ریمل به آن بزنید تا با مژه ها ترکیب شود.
منبع : چگونه خط چشم حرفه ای بکشیم؟


فایل‌های پیوست
.jpg h-1-3.jpg اندازه 23.46 KB  تعداد دانلود: 45
.jpg h-2-1.jpg اندازه 24.14 KB  تعداد دانلود: 63
.jpg h-2-2.jpg اندازه 26.46 KB  تعداد دانلود: 53
.jpg h-2-3.jpg اندازه 28.06 KB  تعداد دانلود: 60
.jpg h-2-4.jpg اندازه 27.62 KB  تعداد دانلود: 69
.jpg h-3-1.jpg اندازه 27.44 KB  تعداد دانلود: 47
.jpg h-3-2.jpg اندازه 27.32 KB  تعداد دانلود: 50
.jpg h-3-3.jpg اندازه 27.19 KB  تعداد دانلود: 48
.jpg k1-1.jpg اندازه 29.21 KB  تعداد دانلود: 45
.jpg k1-2.jpg اندازه 24.39 KB  تعداد دانلود: 46
پاسخ
#2

عالی بود

فرودگاه ها بوسه های بیشتری از سالن عروسی به خود دیده اند و
دیوارهای بیمارستان بیشتر از عبادتگاه ها دعا شنیده اند!


پاسخ
#3

فتبارک الحسن الخاقین

یا حسن!  شیخ حسن!
نرمش قهرمانانه حق مسلم ماست.

پیروزی بایدن معجزه آقایمان حضرت بقیة الله حضرت امام زمان (عج) بود.

یالثارت الحسین
امروز حزب الله با سلاح منطق و گفتگو مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب می کوبد.

حزب الله! یا علی! تا آزادی قدس یک یا حسین بیش نیست!
پاسخ
#4

کشیدن خط چشم برای فرم های مختلف چشم

خط چشم یکی از ابزارهای مهم آرایشی است که افراد برای تغییر در فرم چشم های خود از آن استفاده می کنند، همچنین باید متناسب با فرم های مختلف چشم انتخاب شود. انواع مختلفی دارد که باتوجه به سلیقه و فرم چشم افراد انتخاب می شود و باعث زیبایی چشم می شود. در این بخش به آموزش انواع مختلف آن متناسب با فرم های مختلف چشم پرداخته شده است.

[عکس: 1.jpg]
چشم های ریز

افرادی که چشم های ریزی دارند توصیه می شود از سایه چشم روشن پشت پلک و گوشه داخلی چشم استفاده کنند، سپس بالای چشم روی خط مژه خطی باریک کشیده شود و از مداد سفید برای داخل پلک پائینی چشم استفاده شود.

[عکس: 2.jpg]
چشم های درشت

افرادی که چشم های درشتی دارند می توانند از خط چشم های نسبتا باریکی در بالا و داخل پلک بالایی وهمچنین برای اینکه چشم ها کشیده تر شود دنباله ای در گوشه بیرونی چشم کشیده می شود.
چشم های گرد

برای کشیده تر شدن چشمای گرد باید در لبه خارجی چشم از خط چشم استفاده نمود، همچنین روی خط مژه نیز استفاده می شود.

[عکس: 3.jpg]
چشم های بادامی

چشم های بادامی بهترین نوع در آرایش چشم محسوب می شوند، می توان از خط چشم دنباله دار باریک در پلک بالایی و مداد چشم در داخل پلک پائینی اسفاده نمود. همچنین می توان گوشه داخلی چشم را نیز خط کوچکی کشید که به چشم جذابیت خاصی می دهد.

[عکس: 4.jpg]
چشم های نزدیک بهم

افرادی که چشم های نزدیک بهم دارند باید از خط چشم باریک در گوشه داخلی چشم و هرچه به قسمت انتهایی چشم نزدیک از خط چشم پهن استفاده نمایند.
چشم های با فاصله

افرادی که چشم های با فاصله ای دارند، بایستی ترسیم را از گوشه داخلی چشم شروع کنند تا وسط پلک ادامه دهند. البته باید توجه کرد که به گوشه خارجی چشم نرسد تا فاصله چشم ها کمتر بنظر برسد.
چشم های پفی

افرادی که دارای چشم های پفی هستند باید از خط چشم باریک بر روی پلک بالایی استفاده نمایند و هرچه به گوشه خارجی می رسد پهن تر می شود. با پهن تر شدن، چشم افراد بزرگتر دیده می شود.
دوره های آموزش آرایش صورت ، آموزش خودآرایی و دیگر دوره های تخصصی در آموزشگاه آرایشگری زنانه هنر آموزان برگزار می شود.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان