نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مسیح علینژاد
#1

«و باهتوهم»

مسیح علی‌نژاد؛ آماج بهتان‌‌های مقدس


[عکس: 2.jpg]

مسیح علی‌نژاد، روزنامه‌نگاری است برجسته و شایسته احترام.

روزنامه‌نگاران به سرعت به شهرت می‌رسند و به سرعت از یادها می‌روند و معدودند کسانی که موفق می‌شوند نامشان را در تاریخ ثبت کنند. مسیح علی‌نژاد توانسته است نام خود را با چند تاریخ گره بزند. در کتاب‌هایی که در آینده درباره تاریخ روزنامه‌نگاری این دوران، تاریخ زنان روزنامه‌نگار، تاریخ مجلس شورای اسلامی، تاریخ انتخابات ۸۸، تاریخ مستندسازی، تاریخ روزنامه‌نگاری در تبعید و تاریخ حجاب در ایران نوشته خواهد شد نام او بارها و بارها خواهد آمد. مسیح علی‌نژاد اگر معادل نصف کارهایی را که به زبان فارسی کرده است، در دنیای انگلیسی زبان انجام داده بود الان دیوارهای خانه‌اش در لندن یا نیویورک پر می‌بود از جوایز معتبری که از موسسه‌های صاحب نام گرفته بود. اما سهم او در ازای زحماتش به زبان فارسی، زندگی در عسرت غربت است و رگبار دروغ و بهتان.

شب گذشته، شبکه خبر جمهوری اسلامی ایران، در گزارشی سراسر کذب، این روزنامه‌نگار برجسته ایرانی را به مصرف قرص‌های روان‌گردان و لخت شدن در خیابان‌های لندن متهم کرد و چند بهتان‌ ناروای دیگر.

احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد چندی پیش گفته بود «این را بدانید که همان‌طور که در جنگ برخی اوقات خلاف شرع‌ها جایز می‌شود، در جنگ سایبری هم خلاف شرع‌ها جایز می‌شود. یعنی الان شرایطی است که شما با هر چه که به دستتان می‌رسد بزنید. ملاحظه هیچ طرف را هم نکنید.»

از پیامبر اسلام نقل است که ««إذا رأیتم اهل الریب و البدع من بعدی فأظهروا البرائة منهم ... و باهتوهم کیلایطعموا فی الفساد فی الاسلام و یحذّرهم الناس»

واژه کلیدی در این روایت «باهتوهم» (=به آن‌ها بهتان بزنید.) است.

«باهتوهم»، رمز عملیات سپاه اسلام در «جنگ سایبری» است و در این جنگ به قول آقای علم‌الهدی، «خلاف شرع‌ها جایز است».

آیت‌الله مومن در تفسیر این روایت نوشته است «...نسبت زنا دادن به آنان نه تنها جایز است، بلکه رجحان دارد.» بیهوده نیست که جمهوری اسلامی از آغاز تاسیس تاکنون، همه مخالفان خود را متهم به زنا و روابط نامشروع کرده است و می‌کند.

مراجع دیگری هم این جواز شرعی را صادر کرده‌اند و از جمله گفته می‌شود آیت‌الله خوشوقت که از مراجع نزدیک به آیت‌الله خامنه‌ای بود (و پدر همسر مصطفی خامنه‌ای است)، بر «بهتان زدن» به مخالفان توصیه اکید داشت.

ناگفته پیداست که وقتی مراجع و صاحبان فتوا بگویند «کلاه بیاورید»، مقلدان خرده‌پا، «سر می‌آورند» و «رجحان زنا» را به «تجاوز گروهی در وسط خیابان» تبدیل می‌کنند.

درباره «باهتوهم» بیشتر بخوانید:محمد سروش محلاتی - تهمت در خدمت دیانت!

سخنان علم‌الهدی در آداب جنگ سایبری:امام جمعه مشهد:خدمت آیت الله سیستانی رسیدم،دیدم اخبارایشان هم ازفضای مجازی است،چه برسد به یک فردعادی

یک روزی ملت ما آزاد می شود و این روز زیاد دور نیست. فرهنگ همیشه غالب می شود بر زور و ستم و قلدری!

"فریدون فرخزاد"
پاسخ
#2

مسیح علینژاد :

یاد گرفته ام پاک باشم، تا همیشه زبانم دراز باشد!

[عکس: 3.jpg]

یک روزی ملت ما آزاد می شود و این روز زیاد دور نیست. فرهنگ همیشه غالب می شود بر زور و ستم و قلدری!

"فریدون فرخزاد"
پاسخ
#3

[عکس: 4.jpg]

یک روزی ملت ما آزاد می شود و این روز زیاد دور نیست. فرهنگ همیشه غالب می شود بر زور و ستم و قلدری!

"فریدون فرخزاد"
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان