نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مسئولین محترم،با اراده ای راسخ شعار های نژاد پرستانه را حذف نمای...
#1

[عکس: racism500-300.png]

توقف دیداری در ایتالیا به علت شعار های نژاد پرستانه ما را بر این داشت تا مجددا نگاه مسئولین فوتبالی را به این نکته ی مهم برگردانیم تا شاید روزگاری هم مسئولین ما با قاطعیت در مقابل اینگونه شعار های زننده ایستادگی نمایند.



مسئولین محترم سازمان لیگ، ریاست کمیته انظباطی، و تمامی مسئولینی که به عنوان کارشناس مسائل مختلف فوتبالی دارای سمتی اجرایی در فوتبال کشور هستید:

احتمالا بهتر از ما می دانید که فدراسیون فوتبال ایتالیا پس از توهین های مکرر به ماریو بالوتللی در دیدار دو فصل قبل بین دو تیم یونتوس و اینترمیلان به داوران خود اجازه داده است در صورت سر دادن شعار های نژاد پرستانه در حین دیدار از سوی تماشاگران، دیدار را متوقف نمایند و در صورت تداوم این شعار ها دیدار را ناتمام اعلام نموده و زمین بازی را ترک کنند.

صد البته پر واضح است که آنها در آن زمان، همانند فدراسیون ناب عدالت محور و پر مغز فوتبال ایران تماشاگران تیم میهمان را که مورد اهانت قرار گرفته بودند را محروم نکرده بودند، بلکه علارغم وضع قانون جدید توقف بازی در صورت توهین، هواداران تیم توهین کننده را برای چندین بازی پی در پی از تماشای نزدیک دیدار تیمشان محروم نمودند.

کمیته داوران محترم:

جناب عنایت ، جناب فنایی و تمامی کسانی که در امر داوری و تربیت داوران مسئولیتی بر عهده دارید، بارها این جمله را از شما و امثال شما شنیده ایم " این صحنه نکته ی آموزشی بسیار خوبی برای داوران ما دارد، داوران عزیز دقت نمایند ... " آیا تا به امروز در مورد شعار های نژاد پرستانه داوران خود را توجیه نموده اید؟ آیا به مسئولین ذیربط در فدراسیون فوتبال درخواستی ارائه کرده اید که قوانینی مدون و مکتوب را برای جلوگیری از سر دادن شعار های نژاد پرستانه در ورزشگاه ها تصویب نمایند تا داوران بتوانند مطابق آن عمل نمایند؟موضوعی به این مهمی برای هواداران ترک زبان تراکتورسازی که اکثرا از خطه ی آذربایجان هستند را آیا توجه کافی داشته اید؟

دیشب در ایتالیا داور دیدار اینتر میلان و کالیاری به مدت 3 دقیقه دیدار را متوقف کرده و از کادر فنی و مسئولین تیم کالیاری خواسته است به هوادارانشان اعلام نمایند تا سرود نژاد پرستانه ای را که می خوانند را متوقف نمایند، در غیر اینصورت دیدار را ناتمام اعلام خواهد کرد!! آیا این اقدام داور ایتالیایی نکته آموزشی نداشته و ندارد؟

حداقل به طور قاطع می گوییم که همه ی هواداران آذربایجانی این انتظار را از شما مسئولین محترم دارند.

با یک همت و عزم ملی و اراده ای راسخ می توانیم این چنین شعار های مضحک و شرم آور را از استادیوم های کشورمان حذف نماییم.در صورتی که هریک از مسئولین در این راستا قدم مثبتی را بردارند، قطعا مورد تشویق تمامی هواداران آذربایجانی قرار خواهد گرفت

به امید روزی که مسئولین فوتبالی کشور ما نیز توجه لازم را به این موضوع مهم داشته باشند
پاسخ
#2

نکنه شما یادت رفته بازی پرسپولیس - تراکتورسازی رو تو استادیوم آزادی؟! حتما خوب میدونید که طرفدارهای تراکتور بودن که فحاشی رو شروع کردند؟ مصاحبه علی دایی رو که آخر بازی دیدید؟ پس چرا هی میگید که به شما بی احترامی شده؟ وقتی طرفدارهای شما پامیشن میان تهران و به یک تیم پرسپولیس با اون همه طرفدار بی احترامی میکنن و فحش میدن! دوست دارید مثلا طرفدارهای پرسپولیس هم مثل بچه های خوب دست به سینه بشینن روی صندلی و هیچی نگن؟ از قدیم گفتن به طرف مقابلت احترام بگذار تا بهت احترام بزارن:)

انسان پیشرو با جامعه همخوانی ندارد هم آهنگی دارد
پاسخ
#3

چه پرسپولیس چه تراختور توهین نژادی توهین است.
هیچ نژادی بر نژاددیگر برتری نداشته ونخواهد داشت من هم موافقم برای شعارهای نژاد پرستانه باید قوانین سفت وسختی گذاشته شود.
پاسخ
#4

sonic نوشته: چه پرسپولیس چه تراختور توهین نژادی توهین است.
هیچ نژادی بر نژاددیگر برتری نداشته ونخواهد داشت من هم موافقم برای شعارهای نژاد پرستانه باید قوانین سفت وسختی گذاشته شود.

اینا شروع کردن به دادن فحش ناموسی به کریم باقری که همشهریشون بود و به همسر علی دایی فحش رکیک دادن. برای چی؟ چون کریم باقری بجای اینکه تو تیم تراکتور بازی کنه تو پرسپولیس بازی میکرد.به علی دایی فحش دادن چون تیشمو جوری ارنج نکرد که بیاد تو زمین 20تاگل از تراکتور بخوره!! حالا خوبه اینا همشهری و همزبون هاشون بودن باهاشون این کارو کردن. تو استادیوم شعار آتاتورک سر میدادند!! آخه فوتبالو چه به این مسخره بازی ها! اگر بعد از بازی مصاحبه ی دایی رو دیده باشید تو اون مصاحبه خیلی از دست تماشاگرهای تراکتور داغون بود.کم مونده بود جلوی دوربین فحش بده. تو برنامه 90 مفصلا نشون داد. خود دایی برگشت گفت طرفدارهای تراکتور از فوتبال هیچی سر در نمیارن و دنبال تشویق کردن تیمشون نیستن و فقط میان استادیوم که شعارهای پان ترکی بدن و استادیوم رو به هرج و مرج بکشونن

انسان پیشرو با جامعه همخوانی ندارد هم آهنگی دارد
پاسخ
#5

Reactor نوشته: تو استادیوم شعار آتاتورک سر میدادند

این آتاتورک همونی نبود که 10 تا ترک میداد جاش یه خر میگرفت که حالا این طوری دارند سنگشو به سینه میزنند ؟
این آتاتورک همونی نیست که مجسمش رو کنار مجسمه رضاشاه که تورک ها چشم دیدنش رو ندارند بزرگ توی استامبول ساختند ؟

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#6

sonixax نوشته: این آتاتورک همونی نبود که 10 تا ترک میداد جاش یه خر میگرفت که حالا این طوری دارند سنگشو به سینه میزنند ؟ این آتاتورک همونی نیست که مجسمش رو کنار مجسمه رضاشاه که تورک ها چشم دیدنش رو ندارند بزرگ توی استامبول ساختند ؟
تو این مورد اشتباه میکنی آتاتورک کسی بود که به زبان ترکی رسمیت بخشید وترکیه رو پایه گذاری کرد در زمان عثمانی ها ترک وترکی مسخره میشدند اما آتاتورک یک ترک فاشیست متعصب بود.
پاسخ
#7

sonic نوشته: تو این مورد اشتباه میکنی آتاتورک کسی بود که به زبان ترکی رسمیت بخشید وترکیه رو پایه گذاری کرد در زمان عثمانی ها ترک وترکی مسخره میشدند اما آتاتورک یک ترک فاشیست متعصب بود.

ولی ما در بارش اینطوری شنیدیم ، برای همین ترکهای آلمان ازش خوششون نمیاد و میگن ماها رو آواره دنیا کرد !
در مورد مجسمه هم که دیگه اشتباهی در کار نیست ! تشریف ببرید استامبول میبینید مجسمه آتاتورک کنار رضاشاه رو ، که جمهوری اسلامی هم خودش رو پاره کرد تا مجسمه رضاشاه رو از توی میدان تقسیم بردارند ، ترکیه قبول نکرد 4

این هم عکسش :

[ATTACH=CONFIG]7[/ATTACH]


فایل‌های پیوست
.jpg 1475715159_de4481d158.jpg اندازه 79.36 KB  تعداد دانلود: 240

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#8

sonixax نوشته: این آتاتورک همونی نبود که 10 تا ترک میداد جاش یه خر میگرفت که حالا این طوری دارند سنگشو به سینه میزنند ؟
این آتاتورک همونی نیست که مجسمش رو کنار مجسمه رضاشاه که تورک ها چشم دیدنش رو ندارند بزرگ توی استامبول ساختند ؟

به نظر من آتاتورک آدم کاردرستی بود. ترکیه ی امروز به مقدار خیلی زیادی مرهون تلاش و فداکاری این مرد هست. اگر اون نبود شاید ترکیه تا الان نابود شده بود. کمترین حالتش اینه که یک سیستم دینی هنوز در ترکیه روی کار بود و پوست اونا رو خیلی بیشتر از ما میکند. برای مردم ترکیه یک قهرمان هست. برای مردمش مرد خیلی بزرگی بود. ولی بازم نمیفهمم *وز به شقیقه چه ربطی داره؟ این جریان چه ربطی به تراکتور سازی تبریز داره؟اصلا چه ربطی به تورک های ایران داره؟ آتاتورک برای مردم ترکیه آدم بزرگی بود قبول ..چرا باید شعارش رو تو استادیوم آزادی تهران بشنویم؟

انسان پیشرو با جامعه همخوانی ندارد هم آهنگی دارد
پاسخ
#9

sonixax نوشته: ولی ما در بارش اینطوری شنیدیم ، برای همین ترکهای آلمان ازش خوششون نمیاد و میگن ماها رو آواره دنیا کرد !

چرا آواره؟
پاسخ
#10

مهربد نوشته: چرا آواره؟

ببینید نمایش آنچه در رسانه های ترکیه نشان داده میشود در رابطه با حال و هول کردن ملت ترکیه با آتا تورک درست به مانند نمایش حال و هول کردن ایرانیان است با احمدی نژاد و خامنه ای و خمینی و ... در سیمای ملی !!!! . برای آنکه بدانید مردم ترکیه تا چه حد به آتاتورک علاقمندند به تاریخ و اتفاقاتی که در آن کشور در جریان است نگاه کنید ، اگر در ترکیه سالی یک بار آرتش کودتا نکند قدرت میوفتد دست اسلامگرایان آن هم با رای مردم یعنی ارزش ها و آرزو هی آتاتورک کشک ! که البته اکنون افتاده و دست و پای آرتش هم بسته شده گویا .

در مورد آوارگی ، پس از جنگ جهانی دوم آلمان از ایران ، ترکیه و چند کشور دیگر در خواست کمک میکند برای باز سازی کشور . رضا شاه در آن زمان با درخواست آلمان مخالفت میکنه و میگه "ایرانیان کارگر نیستند" ولی آتاتورک با این درخواست موافقت میکنه و هزاران ترک رو راهی آلمان میکنه ، شاید ترکها اکنون در آلمان زندگی خوبی داشته باشند (که ندارند - به جز ساتسیکی[1] مالیدن روی دونر[2] کار دیگه ای ندارند) ولی در آن زمان چیزی جز آوارگی و بیگاری در قبال پول کم و کشته شدن به خاطر انفجار بمب های باقی مانده از جنگ چیزی گیرشان نیامده و به همین دلیل است که ترکهای آلمان آتاتورک را چپ و راست لعنت میکنند و به مانند پان ترکهای ایرانی ادعای مالکیت آلمان را دارند 71
[SPOILER="توضیحات اضافی ، برای مطالعه کلیک کنید"]
1 - نوعی سٌس که روی دونر میریزند و بسیار شبیه و هم طعم ماست و خیار خودمان است ، این سٌس در حقیقت یونانی است که برای مصرف گیروس استفاده میشود .
2 - همون کباب ترکی خودمان .[/SPOILER]

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان