نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اعتياد و مواد مخدر
#1

سلام دوستان من ميثم هستم يك مسافر

مدت 9 سال به ترياك ، مشروبات الكي ، حشيش ، ترامادول ، كراك و قرص هاي آرام بخش اعتياد داشتم و در اردي بهشت نود اعتياد خودم را با روش dst درمان كردم و به رهايي رسيدم توجه داشته باشيد كه اعتيادم را ترك نكردم بلكه درمان كردم چون تركو درمان دو مقوله كاملآ متفاوت است .

در اين تاپيك علاوه بر اينكه شما را با انواع مواد مخدر و تخريب هاي آنان آشنا خواهم كرد بلكه پاسخگوي سؤالات شما در زمينه اعتياد ، مواد مخدر و شخص مصرف كننده هستم .


مهرافزون 53

http://www.meysam73.mihanblog.com * دو بال پرواز
پاسخ
#2

من در وبلاگتان خواندم که به crack هم گویا وابستگی داشته‌اید. آنچه من جسته و گریخته شنیده‌ام این است که ترک آن بسیار سخت و ناشدنی است، می‌توانید اندکی باز کرده و توضیح دهید؟

و پرسش دیگر، هدف از "مسافر" خواندن خود چیست؟

.Unexpected places give you unexpected returns
پاسخ
#3

مهربد نوشته: من در وبلاگتان خواندم که به crack هم گویا وابستگی داشته‌اید. آنچه من جسته و گریخته شنیده‌ام این است که ترک آن بسیار سخت و ناشدنی است، می‌توانید اندکی باز کرده و توضیح دهید؟

و پرسش دیگر، هدف از "مسافر" خواندن خود چیست؟

سلام به شما

ببينيد ما در روش dst بر اين عقيده ايم كه مصرف مواد مخدر باعث تخريب در سيستم توليد مواد شبه افيوني بدن مي گردد ، اين سيستم كه از آن با نام سيستم ايكس به دليل ناشناخته بودن نام ياد مي شود كارش توليد مواد نظير اندروفين ، دينورفين ، آنكفالين هاست و اين مواد همان كاري را مي كنند كه مواد مخدر خارجي در بدن انجام مي دهند مثلآ دينورفين مترشح شده در بدن تا 200 برابر بيتشر از ترياكي كه مصرف مي شود اثر دارد و فردي كه شروع به مصرف مواد مخدر مي نمايد چون در داخل بدنش اين مواد ترشح مي شود و از بيرون هم كه وارد مي كند و احساس لذت بسياري را كسب مي كند ولي سيستم ايكس به مرور كه از بيرون مواد مخدر خارجي وارد مي شود از توليد و ترشح خود كم مي كند تا جايي كه ديگر هيچ فعاليتي ندارد و مواد مخدر خارجي جايگزين مواد شبه افيوني داخلي مي شود و اين جايگزيني توسط هرگونه ماده مخدري امكان پذير است اعم از ترياك ، شيشه (كه ماده مخرب است)كرك حشيش ، مشروب ، قرص و...

اين تا چگونگي مصرف كننده شدن

اما در مورد كرك
كرك هم از اين قائده مستثني نيست و باعث تخريب در سيستم ايكس مي شود . اگر فردي بخواهد كرك مصرفي خود را يك دفعه ترك و قطع مصرف كند ؟! بايد بگويم : بله ، نه تنها سخت بلكه غير ممكن است چون با ترك كردن فقط قطع مصرف مي شود و درمان نشده (اين را از تجربه خودم از ترك كردن كرك مي گويم )و بهترين راه و مطلوب ترين راه براي رهايي از كرك روش dst است كه بصورت پله اي تدريجي كاهشي درمان مي شود .

كاربر مهربد عزيز
مطالبي را كه مطالعه نموديد فقط براي آشنايي اوليه با چگونگي درمان اعتياد است و در مورد كرك و مسافر بودن در نظر است كه يكي يكي طي ارسال هاي بعدي توضيح مفصل بيان خواهد شد .
مهرافزون 53

http://www.meysam73.mihanblog.com * دو بال پرواز
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان