نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

راه‌های سریع کم کردن وزن و عضله آوردن
#1

رفقا کسی‌ راهنمایی ، تجربه چیزی در این مورد داره اینجا بنویسه ، فکر کنم به درد همه بخوره

من خودم ۳-۴ سال پیش خیلی‌ دلم می‌خواست 6 pack در بیارم ، بعدش یک سری آمپول زدم که آب بدن رو می‌کشید برای اینکه عضله‌ها بزنه بیرون ، بعدش خلاصه قلابی بود انگار, یه مدت مریض شدم حسابی‌.

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ
#2

[video=youtube;F7LXimHpqqc]http://www.youtube.com/watch?v=F7LXimHpqqc[/video]

ویدئو ورزش این خانوم رو ببینید ، آدم کیف می‌کنه این هیکل رو میبینه4 ، من کمتر زنی‌ رو دیدم شکمش عضلانی مثل این باشه این شکلی‌ ، پیشنهاد می‌کنم به آقایون برید اکانت یوتیوب این خانوم ویدئو‌های تمرینش رو ببینید ، من هفته پیش داخل اتوبوس یه سفر ۱۵ ساعته داشتم ، همهٔ ۴۰۰ تا ویدئو ایشون رو تقریبا دیدم71

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ
#3

عجب لهجه روسی ضایعی داره 4

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#4

shinbet نوشته: رفقا کسی‌ راهنمایی ، تجربه چیزی در این مورد داره اینجا بنویسه ، فکر کنم به درد همه بخوره

من خودم ۳-۴ سال پیش خیلی‌ دلم می‌خواست 6 pack در بیارم ، بعدش یک سری آمپول زدم که آب بدن رو می‌کشید برای اینکه عضله‌ها بزنه بیرون ، بعدش خلاصه قلابی بود انگار, یه مدت مریض شدم حسابی‌.

دوست عزیز اگر میخواهید چربی هایتان را آب کنید یا شکمتان تو برود بهترین راهش دویدن در خیابان و کوچه و پارک یا در خانه استفاده از تردمیل است. میتوانید از مکمل چربی سوز هم برای سرعت بخشیدن به سوختن چربی ها استفاده کنید. اگر میخواهید عضله سازی کنید تنها راهش ورزش بدنسازی هست.باید برید باشگاه ثبت نام کنید و بعد از یک مدت خشک تمرین کردن و عادت کردن بدن به تمرین و آب کردن چربی ها زیر نظر مربی به دوره بروید تا بدنتان عضله بیاورد. شش تکه کردن شکم هم تمرین زیادی میخواهد. کلی باید تمرین کنید تا شش تکه بشود و برای شش تکه ماندن هم باید رژیم بگیرید تا شش تکه بماند. شکم در بدنسازی اولین جایی هست که زود خراب میشود. شما شکم رو شش تکه میکنی بعد دوتا لیوان آبجو میخوری همش پشم میشه. هیچوقت هم همینجوری آمپول های بدنسازی مصرف نکنید این آمپول ها حتی اگر اصل هم باشند بازهم زیر نظر پزشک و مربی مصرف نکردنشون میتونه به بدن آسیب بزنه

انسان پیشرو با جامعه همخوانی ندارد هم آهنگی دارد
پاسخ
#5

[video=youtube;XykeKSf5Dtc]http://www.youtube.com/watch?v=XykeKSf5Dtc&feature=channel[/video]

این هم یک ویدئو دیگر از ورزش این خانوم 4 , اهل جمهوری چک - پراگ.

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ
#6

خب مثل اینکه اینجا ورزشکار کم نداریم،دوستان من یک سوال دارم،حدود 20 دقیقه در روز دویدن هم باعث سوختن عضلات می شود یا خیر؟
[MENTION=66]Ouroboros[/MENTION] [MENTION=2]kourosh_bikhoda[/MENTION] [MENTION=39]Theodor Herzl[/MENTION]
پاسخ
#7

من که می‌گویم روزی بیش از ده دقیقه دویدن در آغاز تمرین برای گرم کردن نفعی بجز اثر مثبتی که کاردیو روی قلب می‌گذارد ندارد. شما اگر درصد چربی بدنتان زیر 20٪ است اصلا نیازی به کاردیو برای از میان بردن آن ندارید، وزن پائین تعداد بالا و سوپرست باعث می‌شود همزمان عضله سازی و چربی‌سوزی داشته باشید. کاردیوی سنگین یا حتی متوسط به درد کسی می‌خورد که یا 1. «فقط» به قصد سلامتی ورزش می‌کند نه زیبایی و یا 2. چربی بدن بسیار بالایی دارد که در آنصورت باید بالای ۱۶۰ دقیقه در هفته باشد. ولی خب کل بدنسازی را می‌دانید که انباشته است از «علم رفاقتی» و این به آن بگو و من از فلانی شنیدم و در بهمان جا خواندم، پس زیاد به حرف هیچکس از جمله من اعتباری نیست.. اجازه بدهید ببینم می‌توانم تحقیق علمی در اینباره پیدا بکنم یا نه..

[ATTACH=CONFIG]3580[/ATTACH]


فایل‌های پیوست
.jpg bodyfat.jpg اندازه 98.26 KB  تعداد دانلود: 198

زنده باد زندگی!
پاسخ
#8

Theodor Herzl نوشته: آدم کیف می‌کنه این هیکل رو میبینه، من کمتر زنی‌ رو دیدم شکمش عضلانی مثل این باشه این شکلی‌

ویدئویی که گذاشته بودید از دسترس خارج است ولی من از شکم عضلانی برای
زنان حالم بهم می‌خورد.زنی که عضلانی باشد هیچ فرقی با زن چاق و فربه و...
ندارد و اینها هیچ کدام اندام زنان را «زیبا» نمی‌کنند. برعکس! من نمی‌دانم شما
چه درکی از زیبایی و زیبایی‌شناسی دارید که اندام عضلانی و شکم شش‌تکه‌ی
زنان را زیبا می‌بینید.
پیشترها مستندی می‌دیدم که زن بدنسازی تستوسترن مصرف می‌کرد و پس از
چندی ته ریش درآورده بود!
---
نظر من برای زیبایی یک دختر: اندام لاغر و متناسب، چهره‌ی دخترانه و مژه‌های
بلند، ماتیک قرمز و موهای افشان!
زیبایی مردان: ریش و سبیل‌های بلند بهمراه موهای درویشی، فیلسوف، اهل
سینما و موسیقی، خسته، آغوشی مردانه و صدایی بم. E105

Catwoman: from here, Bane's men patrol the tunnels. And they're not your average brawlers
Batman: Neither am I
پاسخ
#9

Ouroboros نوشته: من که می‌گویم روزی بیش از ده دقیقه دویدن در آغاز تمرین برای گرم کردن نفعی بجز اثر مثبتی که کاردیو روی قلب می‌گذارد ندارد. شما اگر درصد چربی بدنتان زیر 20٪ است اصلا نیازی به کاردیو برای از میان بردن آن ندارید، وزن پائین تعداد بالا و سوپرست باعث می‌شود همزمان عضله سازی و چربی‌سوزی داشته باشید. کاردیوی سنگین یا حتی متوسط به درد کسی می‌خورد که یا 1. «فقط» به قصد سلامتی ورزش می‌کند نه زیبایی و یا 2. چربی بدن بسیار بالایی دارد که در آنصورت باید بالای ۱۶۰ دقیقه در هفته باشد. ولی خب کل بدنسازی را می‌دانید که انباشته است از «علم رفاقتی» و این به آن بگو و من از فلانی شنیدم و در بهمان جا خواندم، پس زیاد به حرف هیچکس از جمله من اعتباری نیست.. اجازه بدهید ببینم می‌توانم تحقیق علمی در اینباره پیدا بکنم یا نه..

[ATTACH=CONFIG]3580[/ATTACH]

بدن من چیزی میان 15 تا 20 درسد چربی دارد.اما مشکل اینجاست که من با وجود هفته ای سه تا چهار روز تمرین بدون دویدن نمی توانم وزن خود را در حالت ایده آل نگه دارم و شکم نیاورم، این است که مجبورم یک روز در میان بدوم.از طرفی یکی از دلایل اصلی من برای دویدن لذت بخش بودن آن و کمک به سلامت روانی ام است.
[h=3]Runner's high[/h]با این همه،سوختن عضلات بهای سنگینی است برای این کار و می خواهم بدانم دوستان دیگر چه می کنند؟
خود شما به هیچ وجه کاردیو کار نمی کنید؟جسارتا چربی بدنتان چه مقدار است؟کسری که می گفت روزی 1 ساعت کاردیو کار می کند.
پاسخ
#10

Nevermore نوشته: بدن من چیزی میان 15 تا 20 درسد چربی دارد.اما مشکل اینجاست که من با وجود هفته ای سه تا چهار روز تمرین بدون دویدن نمی توانم وزن خود را در حالت ایده آل نگه دارم و شکم نیاورم، این است که مجبورم یک روز در میان بدوم.از طرفی یکی از دلایل اصلی من برای دویدن لذت بخش بودن آن و کمک به سلامت روانی ام است.
Runner's high

با این همه،سوختن عضلات بهای سنگینی است برای این کار و می خواهم بدانم دوستان دیگر چه می کنند؟
خود شما به هیچ وجه کاردیو کار نمی کنید؟جسارتا چربی بدنتان چه مقدار است؟کسری که می گفت روزی 1 ساعت کاردیو کار می کند.

من نظر خودم را می‌نویسم:
«سه چهار روز» یعنی عدم برنامه‌ی منظم، یک هفته می‌روید، یک هفته نمی‌روید، آن هفته‌ها که می‌روید درست وزنه نمی‌زنید و ... ببینید ما دو روش برای تمرین داریم، یعنی با حداکثر قدرت در تعداد پائین است، دیگری وزن کمتر اما تا سوختن عضلات(At failure). شما هر کدام از ایندو را بزنید چربی‌سوزی + عضله‌سازی خواهید داشت، اما مشکل اینست که در ایران معمولا دوستان چنین نمی‌کنند. یک وزن بینابین انتخاب می‌کنند و هر ست/هفته همان را می‌زنند. شما باید در هر ست افزایش وزنه داشته باشید. و هر هفته وزنه‌ی آغازین را کمی سنگین‌تر بکنید. برای مثال اگر این هفته جلوبازی با دمبل را ۱۲.۵ شروع کردید ۸ تکرار، ست بعد آنرا بکنید ۱۵ کیلو ۶ تکرار، ست بعد از آن ۱۷.۵ ۴ تکرار. اکنون هفکه رسید از ۱۵ شروع بکنید نه از ۱۲.۵! من دیده‌ام کسی دو یا سه ماه یک وزن را همینطور کار کرده و هیچ نتیجه‌ای نگرفته. وزن ثابت زدن برای نگه داشتن بدن است نه برای ساختن آن.

دیگر اینکه نگه داشتن شکم شش‌تکه بدون رژیم غذایی و تمرین حرفه‌ای ممکن نیست. آخرین جایی که ساخته می‌شود و اولین جایی که خراب می‌شود شکم شماست. من سالی دو بار، هر بار به مدت شش هفته یک رژیم کتوژنیک می‌گیرم، یعنی مجموعا سه ماه در شرایط رژیم به سر می‌برم و با این کار تمام سال چربی بدنم را در حد ۱۲-۱۳٪ نگه می‌دارم. و نه، در پنج سال اخیر حتی پنج دقیقه برای گرم کردن هم ندویده‌ام! اگر شما ذاتا اکتومورف هستید و زود عضله/چربی از دست می‌دهید به نظر من اصلا نباید بدوید. اگر خوشی بعد از دویدن برای شما جذاب است، خوشی بعد از تمرین با وزنه‌ی سنگین از آن بیشتر است. من روزهایی که سنگین تمرین می‌کنم باقی روز را با دو برابر اشتیاق و انرژی و توان سپری می‌کنم و احساس می‌کنم یک بوست تستسترون گرفته‌ام که خیلی خوب می‌شود آنرا احساس کرد.

یکسری اشتباهات رایج هم هست که بهتر است همین حالا بدانید: تمرین شکم هیچ تاثیری در وضوح عضلات آن ندارد. شما باید کل چربی بدن را پائین بیاورید. روزی هزار تا هم اگر شکم بروید تاثیری در کوچکتر کردنش نخواهد داشت. دیگر اینکه شما باید یا کات بکنید یا بالک. هر دو با هم واقعا نمی‌شود و سخت‌تر است از بالا رفتن و بعد پائین آمدن که بیشتر تازه‌کارها از آن می‌ترسند. شما می‌توانید با یک رژیم خیلی خوب، برنامه‌ی عالی و تمرین مرتب و استراحت مداوم اصطلاحا «خشک» بالا بیایید، اما سرعت پیشرفتتان یک پنجم کسی‌ست که ابایی از بالا بردن وزن در یک دوره و پائین آوردنش در یک دوره‌ی دیگر ندارد.

پس حداقل هفته‌ای چهار روز منظم تمرین کنید، اوهام اکتومورفها را کنار بگذارید که «نمی‌خوام خیلی گنده شم، فقط می‌خوام کات شم!»، و به جای تلاش برای آب کردن آن یک ذره چربی شروع کنید به سنگین وزنه زدن و بالک کردن. یک برنامه‌ای مثل SS خیلی خوب است. بعد که حجم عضلانی مناسب آوردید، به هر روشی که خواستید کات کنید(رژیم، هوازی، تمرین تا سوزش عضله و ...).

زنده باد زندگی!
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان