نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جهاد ابتدایی
#21

mbk نوشته: بروید پی بوق ها هم رنگ ها ما باورمندان به خداوند اینگونه نیستیم تازه بروید گداییشان شاید چیزی گیرتان آمد

من توهین کردم؟! من طرفداری غرب یا چین را کردم که میگویید دارم گدایی میکنم؟! اینجوری از جواب دادن طفره میروید؟!
پاسخ
#22

به نام خداوند مهرگستر خیلی مهربان
"وَمَا صَاحِبُكُمْ بِمَجْنُونٍ (22) وَلَقَدْ رَآَهُ بِالْأُفُقِ الْمُبِینِ (23) وَمَا هُوَ عَلَى الْغَیْبِ بِضَنِینٍ (24) وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَیْطَانٍ رَجِیمٍ (25) فَأَیْنَ تَذْهَبُونَ (26) إِنْ هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِلْعَالَمِینَ (27) لِمَنْ شَاءَ مِنْكُمْ أَنْ یَسْتَقِیمَ (28) وَمَا تَشَاءُونَ إِلَّا أَنْ یَشَاءَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ (29)" "هم چه همنشینتان به پری زدگی است 22 هم تا پیشتر دیدش به گوشهء خیلی آشکارگشته 23 هم چه او به پنهان به خیلی چشم تنگی است 24 هم چه آن به گفته ء سرکش خیلی رانده است 25 باز کجا می روید 26 نیست آن جز زبان آوری برای جهانیان 27 برای کسی که خواست از شما که خیلی پابرجایی بخواهد 28 هم چه می خواهید جز که میخواهد خداوند پروردگار جهانیان 29"
m@hdi نوشته: من توهین کردم؟! من طرفداری غرب یا چین را کردم که میگویید دارم گدایی میکنم؟! اینجوری از جواب دادن طفره میروید؟!
من اگر طفره رفتم خواستم بازش کنم که خیلی چیزهایی که بزرگ می دانید رنگ هم بوق است تازه اونجوری هم که شما درباره چین می گویی شاید اینگونه نباشند که هرکسی بهشان یک پیشنهادی از آیین خداوند را داد بزنند بکشنش که اگر اینگونه بود توی چین یک فرمانبردار مسلمان پیدا نمی شد تازه کسی که رفتارش اینگونه است که باآیین ما به جنگ می پردازد که خداوند یگانه را پذیرا نیست بایستی از جلوی خود کنار بگذاریمش از راههای گوناگون یکی اش نشان دادن خداوند بازگویی کردن خود درست کاری که مانندشان نباشیم ترس دادن همانند پیامبران نوح موسی ابراهیم عیسی محمد هم یارانشان که درودی از خداوند برشان که از پیشمان رفتند پسش جنگ همان کاری که طالوت درود خداوند برش باد با جالوت انجام داد هم جنگهای در اسلام اگر گمان کردید توهین می کنم شما هم این را کی گفت
m@hdi نوشته: اگر مسلمین بخواهند جلویشان بایستند مثل غربیها مماشات نمیکنند بلکه جوری مسلمین را میزنند که یاد حمله مغولها بیافتند!
که به دیدم بایستی به خداوند دل ببندیم
پاسخ
#23

mbk نوشته: بروید پی بوق ها هم رنگ ها ما باورمندان به خداوند اینگونه نیستیم
[ATTACH=CONFIG]4541[/ATTACH]


فایل‌های پیوست
.jpg poor-starving-child.jpg اندازه 80.14 KB  تعداد دانلود: 53

خرد، زنـده ی جــاودانی شنـــاس
خرد، مايــه ی زنــدگانی شنـــاس
چنان دان، هر آنكـس كه دارد خرد
بــه دانــش روان را هــمی پــرورد
پاسخ
#24

mbk نوشته: ترس دادن ... پسش جنگ ... هم جنگهای در اسلام
پس اگر همین کار را دیگران با شما انجام دادند، گلایه نکنید!

خرد، زنـده ی جــاودانی شنـــاس
خرد، مايــه ی زنــدگانی شنـــاس
چنان دان، هر آنكـس كه دارد خرد
بــه دانــش روان را هــمی پــرورد
پاسخ
#25

به نام خداوند مهرگستر خیلی مهربان
"انا انزلناه فی لیلة القدر و ما ادراک ما لیلة القدر لیلة القدر خیر من الف شهر تنزل الملائکة والروح فیها باذن ربهم من کل امر سلام هی حتی مطلع الفجر" "چون ما فرو آوریمش در شبی ارزش گذاری هم چه آگاهی رساند تورا چه است شبی ارزش گذاری شبی ارزش گذاری بهتری است از هزار ماهی فرو می آید فرشتگان هم روح {جان} درش به دستور پروردگارشان از هر دستوری درودی است آن تا زمانی که برآمدگاه شکافت {سپیده دم} است "
مزدك بامداد نوشته: پس اگر همین کار را دیگران با شما انجام دادند، گلایه نکنید!
خداوند را پاس که گلایه را پیش هر کس نمی بریم ای خداوند گلایه را پیش تو می آورم هم بس هستی
پاسخ
#26

برای مسلمان‌ها جهاد ابتدایی و متوسطه ندارد. جهاد جهاد است و هر زمان که زورشان بچربد راه می‌‌اندزند. خمینی در یک سخنرانی گفته که بایستی برویم بیت المقدس را بگیریم، مکّه را بگیریم، مدینه را بگیریم، .. و استخوان‌های ابوبکر و امر را از کنار قبر پیغمبر در بیاریم و دور بریزیم. همکنون هم داعش ورژن سنی همان ایده و برنامه ی خمینی را می‌‌خواهد پیاده بکند. بی‌گمان اگر خمینی سخن از گرفتن یک کشور اسلامی می‌زد، اگر میتوانست به کشور‌های غیر اسلامی هم حمله می‌کرد که همان "جهاد" است.
پاسخ
#27

به نام خداوند مهرگستر خیلی مهربان
Rouzbeh نوشته: برای مسلمان‌ها جهاد ابتدایی و متوسطه ندارد. جهاد جهاد است و هر زمان که زورشان بچربد راه می‌‌اندزند. خمینی در یک سخنرانی گفته که بایستی برویم بیت المقدس را بگیریم، مکّه را بگیریم، مدینه را بگیریم، .. و استخوان‌های ابوبکر و امر را از کنار قبر پیغمبر در بیاریم و دور بریزیم. همکنون هم داعش ورژن سنی همان ایده و برنامه ی خمینی را می‌‌خواهد پیاده بکند. بی‌گمان اگر خمینی سخن از گرفتن یک کشور اسلامی می‌زد، اگر میتوانست به کشور‌های غیر اسلامی هم حمله می‌کرد که همان "جهاد" است.
کدام سخنرانی ؟
خداوندا پاس تو
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان