نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تهمینه میلانی، نمونه‌ی فمنیست ایرانی (حال بهم زن)
#1

هر جا کم میاره به منتقدا تهمت میزه که "چون زنه و داره تو دنیای مردونه‌ی فیلمسازی فعالیت میکنه نمیتونن تحملش کنن و بهش ایراد میگرین" (همون مظلوم نمایی همیشگی زنها)
مردهای فیلمهای میلانی افرادی شهوت پرست، کوته بین و تضییع کننده‌ی حقوق زنان هستند، زنها زجرکشیدن و مورد استثمار مردان قرار گرفتن.
این زن واقعن چی پیش خودش فکر میکنه؟ آیا اصلن تاحالا با مردی رابطه داشته؟ چرا تا این حد از جامعه‌ی مردان نفرت داره، شما فقط فیلم "تسویه حساب" این خانم رو ببینید تا به شدت انزجار این زن از مردا پی ببرید. به طرز ناعادلانه‌ای مردای این فیلم بد تصویر شدن، از این گذشته داستان فیلم فوق‌العاده بی رمق و تکراریه و بازی‌ها بشدت تصنعی. تمام اینها نشون میده که کارگردان هنگام ساخت فیلم فقط به فکر خالی کردن عقده‌هاش بوده و به جوانب دیگه‌ی فیلم دقت نکرده (با این پیشفرض که اصن کارگردان توانایی پرداختن حرفه‌ای به اون جوانب رو هم داره، که من شخصن فکر نمیکنم اینطور باشه)
هر وقت منتقدا به کارای این خانم (چه از لحاظ محتوا، چه کارگردانی) نقدی وارد کردن، واکنش‌های مظلومانه و مورد حمله قرار گرفتن از طرف مردایی که توان تحمل فمنیسم رو ندارن نشون داده.
یکی نیست به این خانم بفهمونه که اون چیزی که تو داری میگی حتی فمنیسم هم نیست بلکه عقده گشاییه اونم به منزجر کننده‌ترین شکل ممکنه.
مردها همه هیولا، شهوت پرست، سبک مغز و استثمارگرن و زنها فرشته!! این پیام تمام فیلمای این خانمه.
اتفاقن دقیقن این زنها هستن که استثمارگرن، تبدیل کردن سکس به یک معامله و بهره کشی از مرد با سکس!
زنهای فمنیست ایرانی معتقدند که باید مردها بهشون آزادی کامل بدن اما در عین حال کار نکنن و عین انگل به شوهرا و دوست پسراشون بچسبن، معتقدنئ که نباید کنترل سکس به عنوان یک ابزار برای رسیدن به خواسته هاشون رو از دست بدن اما همزمان آزادی هم میخان. واقعن عجیبه.
هیچ چیز بیشتر از این مظلوم نمایی زنها من رو اذیت نمیکنه در صورتی که خودشون میدونن که در نهایت بازی گردان تمام این مسائل خودشونن.
من انکار نمیکنم زنهایی هستن که به طور واضحی حقوق انسانیشون از طرف آدمای دیگه (بیشتر مردا) نادیده گرفته شده و من شخصن حق اونا میدونم که اعتراض کنن ولی این شکل مضحک و کینه توزانه‌ای که این خانم در پیش گرفته نه تنها مشکلی رو حل نمیکنه بلکه بشدت رو اعصابه.
پ.ن: امروز این فیلم رو دیدم و فقط با خوردن یک بسته‌ی کامل آبجو تونستم خودم رو مجبور کنم که تا آخرش رو ببینم.
پ.من2: برو خودتو اصلاح کن میلانی، یه کم از "لانا دل ری" یاد بگیر، صدهزار برابر تو هم مشهوره. (اگه همه‌ی زنا شعور این لانا خانوم رو میداشتن چی میشد؟ دنیا بهشت میشد.)
پاسخ
#2

راستین گرامی شاید در ایران نیستی یا با زن و دوست دخترت مشکل داری داری به فمینیستها گیر میدی.
چند نکته:
۱) اولا وزارت ارشاد اجازه نمی دهد در فیلم صحبت از جماع و ابتکار جماع زنان داده شود من این فیلم میلانی را ندیدم ولی فکر نکنم مباحث پاراگراف آخر در آن مطرح شود.
۲) من مذکرم از حقوق زنان دفاع می کنم.
۳) اکثر خانواده های ایران یا مذهبی اند یا سنتی. سنتی ها از مذهبی ها مادر قحبه ترند مردانشان ژست مذهبی دارند ولی بخش لومپنی مذهب را بلدند از حضرت علی و حسین حمالی و گنده لاتی و زن بازی اش را تقلید می کنند و زنانشان جنده چادری هستند. ۹۰ درصد مردم ایران یا مذهبی اند یا سنتی. معمولا بیخدایان منشعب از سنتی ها و مذهبی ها گند و گوه فرهنگ خانواده مذهبی یا سنتی اشان را یدک میکشند.
۴- مردان سنتی و مذهبی اکثرا به زنان به دیده تحقیر می نگرند و مثل‌۵ سنده آل عبا به زنان نگاه می کنند.
۵- فمینیستهای ایران دارند با این اراذلکده که اسلام ناب محمدی در قالب و غالب مذهبی ها و سنتی ها صدها سال است فرهنگ ایران را گوه آلود کرده مبارزه می کنندa.
۶- شما احتمالا شریک زندگی ات یا دوست دخترت خیای برایت فیس و افاده آمده وگرنه من فیلمهای میلانی را دیده ام ضد مرد نیست و حقایق ایران را نشان داده. شما در ایران نیستی نمی بینی مردان سنتی ایران چگونه اند.

سنده سگ تو کس و دهن حضرت زهرا جده جنده سیدهای اولاد پیامبر اسلام.

تمام کادر وزارت اطلاعات و بسیج و سپاه پاسداران و پلیس و انتظامی و حراستی  ایران و مزدورانشان بدون استثنا مادر جنده هستند.
پاسخ
#3

Agnostic نوشته: با زن و دوست دخترت مشکل داری داری به فمینیستها گیر میدی.

جالبه هر کس به موضع فمینیست ها ایراد بگیره با چنین انگ هایی مواجه میشه !! گند بودن اسلام باعث تطهیر بسیاری از عقاید مسخره فمینیستی نمیشه ...



Agnostic نوشته: شما احتمالا شریک زندگی ات یا دوست دخترت خیای برایت فیس و افاده آمده وگرنه من فیلمهای میلانی را دیده ام ضد مرد نیست و حقایق ایران را نشان داده. شما در ایران نیستی نمی بینی مردان سنتی ایران چگونه اند.

شما فکر کردی هر کس به هر روشی حرفی زد که احیانا با اسلام ضدیت داشت ، این یعنی کل استدلال هاش خیلی خوبه و منطقی هست !! به نظر من هم میلانی عقده مرد ستیزی داره تو فیلم هاش ... قرار نیست که برای مخالفت با اسلام ، دیگه عقلمون رو تعطیل کنیم !!
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان