نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تفاوت روح الله خمینی و رضا پهلوی
#11

همون موقع شاپور بختیار از رضا پهلوی هم بهتر بود !
پاسخ
#12

Russell نوشته: این شخصیتها بیشتر از اونکه هوشی داشته باشند لات و وحشی بودند.در شرایط هرج و مرج همچین ادمهایی هم سرکار میاند،بیشتر کارها رو هم اطرافیانشون میکنند وگرنه خودشون اونچنان هوشی ندارند.مثلن استالین با اون توهمای توطئش از هیتلر بیشتر کومونیست کشت.هیتلر هم المان رو با خاک یکسان کرد،حمینی هم در جنگ با عرق همینکارو کرد.
موافقم که اینها قبل از هوشمندی لات و وحشی بودند. این ما را به حقیقت (؟) ناراحت کننده ای می رساند که باید درمان شود و آن کم هوشی و بی خردی توده است. در واقع اینها از هوش کمتری (راستی و درستی کمتری شاید بتوان گفت) نسبت به نوابغ جامعه برخوردارند ولی به خوبی توان خواندن فکر جامعه و کنترل آن را دارند. توان بسیج کردن توده ها را دارند که با آن توده ها مسیر تاریخ را تغییر می دهند. که در موارد فوق به تاریکی و سیاهی بوده است.

در مورد هیتلر البته نبوغ نظامی وجود داشته تصرف فرانسه کاری غیر ممکن فرض می شده که او انجام داد و یا بازیهای سیاسی او که به راحتی منجر به فتح و تقسیم اروپای شرقی با شوروی شد. حتی در مورد ژنرالها و بازکردن عرصه برای دیدگاههای جوان در ستاد ارتش آلمان همه اینها هوش نظامی را نشان می دهد. این در حالی بود که کشورهای دموکراتیک دنیا هنوز درگیر اصول سنتی جنگها بودند و تصور درستی در مورد اهمیت تانک و یا نیروی هوایی در جنگ نداشتند. با این حال هوش او هم محدود بود. صرف انبوهی منابع برای ساخت رزم ناوهای عظیمی که غرق می شدند و یا حمله به شوروی که متحد مخفی هیتلر بود و ..
پاسخ
#13

رضا پهلوی آدم خوبی است ولی چرا ایشان دنبال بازآوری سلطنت است؟ اگر سیاستمدار است و علاقه در سیاستمداری دارد با شاه شدن او نقض قانون اساسی پیش می آید چون دوست دارد درسیاست دخالت کند و طبق قانون مشروطه شاه فقط سمبول است و نباید در سیاست دخالت کند.

از طرفی تلویزیون ها و رادیوهایی مثل ایران آریایی هنوز رضا پهلوی شاه نشده هی مداحی و تملق او را می گویند حتما حساب پول و پله و کسب مقامی ای است وگرنه چرا اینقدر تملق و مداحی و چرا اینقدر فحاشی به مخالفان سلطنت؟

اما در رابطه با این موضوع خمینی تجسم عینی شیطان و دجال بود ولی نتنها رضا پهلوی دربرابر خمینی و حتی دربرابر بهترین آخوند دنیا فرشته است بلکه رضا شاه و محمد رضا شاه هم فرشته هستند و ملت بابت مدرنیسم در عرصه تکنولوژی و فرهنگ مدیون ایشان هستند.

سنده سگ تو کس و دهن حضرت زهرا جده جنده سیدهای اولاد پیامبر اسلام.

تمام کادر وزارت اطلاعات و بسیج و سپاه پاسداران و پلیس و انتظامی و حراستی  ایران و مزدورانشان بدون استثنا مادر جنده هستند.
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان