نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تربیت شده های باند سعید امامی انواع جنایت و قتل را مرتکب شده اند
#11

نمونه دیگر از مطالب این رسانه ها:

موضوع مهم موضوع مهم

شما باید تمام لینکها و کامنتهایش و لینک تو لینکپهابش را بخوانید بفهمید چریان چیست.

از اول دهه ۱۳۸۰ یا حتی قبل از ان وزارت اطلاعات در خانه ما دوربین مخفی و استراق سمع گذاشتن و مزاحم ما میشوند.

از سال ۱۴۰۱ متوجه شدیم و شاید قبل از آن در ساختمان ما در طبقات دیگر اسرای زن زنذگی آزادی را می آورند و با دوربین و تروجان به اسرا جلوه می دهند که آنها به من میگن چی بنویسم.
یعنی در کوچه هم شکنجه هست هم قتل هست هم فریب.

مثلا در طبقه ۵ ساختمان ما شکنجه می کنند و طرف فریاد میزند ولی طبقه اول نمبشنود و برعکس حالا تصور کنید پلاکهای ۳ و ۵ و ۹ و ۱۱ و ۱۵ و ۱۷ و ۱۹ و ۲۳ هم شکنجه گاه و بازجوبی و هم قتل و هم تجاوز و هم سازماندهی کص کش ها و لاتها.
من که از شهریور ۱۴۰۱ تقریبا هر روز در اینجا و سایر گروه های تلگرامی اطلاعات میدادم نمیتوانستم این مطلب را اینجا بنویسم چون برخی از اینها مثل اینکه نفوذ کردن و ادمین همین جا و جاهای دیگر نیز بوده یا هنوز هستند یا اکانت موازی ساخته اند و همچنین صلاح نبود.

اینجا صحبت از این است که اینترنت چند صد تا چند هزار فعال سیاسی ایرانی را با کامپیوتر کوانتومی و هوش مصنوعی با کمک یک ابرقدرت یا یک کشور خارجی که کامپیوترش بهتر از ایران است مثل پاکستان اینکار را کرده اند.

چون سازمانها به رویه خود عمل نمی کنند ما فکر می کنیم اینترنت جعلی است چون سازمان های حقوق بشر خبر که می دهیم باید سوال تکمیلی کنند
مثلا خبر می دهیم صدای انفجار در فلان کوچه شنیدیم وظیفه دارند بپرسند چه بود؟ بمب بود خانه بود چه بود کسی طوریش شد ساعت چند بود. ولی نمی پرسند. من برای اینکه حقوقذلشر تقلبی ها هوشیار نشوند تقلید نکنند از ۱۴۰۱ تا حالا این مشکل را کلی گفتم که سازمانهای حقوق بشر به وظایف خود عمل نمی کنند. دوم اینکه هر چه ایمیل و اینستاگرام میزنیم که راهنمایی می خواهیم راهنمایی نمی کنند.

این تروربست ها که (دانشجویان کاشان دهه ۱۳۷۰ ) معروفند مثل شهرام جزایری سالانه در چند میلیارد دلار آمریکا دزدی از خزانه مردم دخیل و متخصصین جنگ روانی و متخصص جاسوسی هستند و علیه  ورزشکاران و هنرمندان و مشاهیر  و زنان  وسایل جاسوسی گذاشتن حریم خصوصی شان را نقض و جاسوسی و فضولی می کنند.
نویسندگان وبلاگها را شناسایی و به لاتها پول می دهند اذیت شان کنند.
چند دختر شهید شده زن زندگی آزادی وبلاگ نویس بودند و احتمال زیاد توسط لاتهایی که دانشجویان ۱۳۷۰ بر آنها مسلط کردند کشته شدند.
شخصی به نام سیروس عزیر الهی صورتش شبیه بهشتی که در ۷تیر کشته شد متخصص حمایت از متجاورین و ضد زنها در وزارت اطلاعات است.
@kashan_un
@spy_dust
@p14819
@p_crimes
https://14819-tehran-iran.blogspot.com
https://mafia-of-iran.blogspot.cpm
https://spy-dust.blogspot.com
پاسخ
#12

یک نمونه دیگر از اخبار این چند رسانه که مختص جنایات 14189 تهران برج افق و اطرافش و دانشجویان امنیتی انجمن اسلامی دانشکده هنر کاشان و داشنگاه کاشان:

فحاشی به زنان جهت لذت بردن مرد
و
بدگویی از بدن و اندام های زیبای زن جهت لذت بردن مرد.


آن عده از دانشجویان دهه ۱۳۷۰ دانشگاه کاشان که تشکیل باند فساد جاسوسی-امنیتی و فساد اداری پولشویی تشکیل داده اند یک خصوصیت اخلاقی مشترک دارند که همگی مردان ضد زن و ضد لذت و ضد مهربانی هستند.

همگی در جمع های مردانه و در جمعهای عمومی که به هدف شرخری صدای خود را بلند می کنند از روابط جنسی زن و مرد بگونه ای زننده و متجاوزانه صحبت می کنند که گویی زنان ذلیل مردان هستند و که گویی رابطه جنسی ذلیل کننده زن است و مرد طرف سربلند و زن طرف شرمنده رابطه جنسی باید باشد یا هست.

این دانشجویان سابق دروغگوی روابط جنسی هستند.

این مردان علاقه به تجاوز گفتاری و تجاوز عملی علیه زنان دارند.

این مردان از بدن زیبای زن و اندام زیبای زن نظیر لب و گونه و پستان و پا ها چندان زشتگویی و بدگویی می کنند که انگار اندام قراضه خودشان عالی است.

اینان از پوزیشن ها و ژستهای مهربانانه و شوخ زنان به بدی و الفاظ زشت و توهین کننده گاه جلو روی زنان و گاه پشت سرشان چنین بدگویی می کنند.

این مردان در میلیون ها آپارتمان و خانه و مغازه و شرکت لوازم جاسوسی و اسپیکر مخفی گذاشته اند و به اهداف جنایتکارانه معنوی و مادی راست و دروغ را باهم مخلوط و اقدام به پخش صدا با سوژه های جنسی و سوژه رابطه جنسی می کنند و در محله ها سوژه سازی و لات پروری با موضوعات جنسی می کنند.

البته جنگ روانی این مردان مختص به مسایل جنسی نمیشود و از همه نوع سوژه استفاده می کنند.

همچنین به جنگ روانی با هدف دیوانه کردن و دیوانه نشان دادن سوژه مرتکب میشوند که شامل پحش انواع صدا به همراه باج گیری و شرخری و کارشکنی است.

اینها با مغازه داران تبانی می کنند یا آنان را با چماق و هویج و ترساندن وادار می کنند اجناس را به تارگت هایی گرانتر یا ارزان تر بفروشند یا جنس معیوب بدهند.

افغانی ها و پاکستانی ها را مسلط بر اشخاص و محله ها و روستاها می کنند.
پاسخ
#13

نکته دیگر اینکه تمام این جنایات و عملیات تروریستی به گونه ای مستقیم و غیر مستقیم مرتبط با فروش املاک مصادره ای است. که در ادرات دولتی لیست نشده اند. یعنی مالک اصلی خلع ید شده و به او گفتند ملکت مصادره شده از طرف دیگر به دولت و حکومت اطلاع داده نشده و ملک را برخی مقامات حکومتی بالا میکشند و می فروشند. یعنی هدف از مصادره این بوده که املاک مال خزانه ملی شود اما این املاک میرود در جیب برخی مقامات و آقازاده ها.
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان