نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

افشاگری های امنیتی اطلاعاتی
#11

سلام. تولد مولای متقیان بر تمام مسلمین جهان مبارک.
چند ماه است ایمیلهایی برام میاد که اطلاعاتی درباره فساد و خلافکاری در تهران نوشته و عکس و مشخصات عده ای شرخر هم دارد. تو این دو سه روزه ایمیل جدیدی از واجا ریپورتر آمده گفته این سایت را مقاله افشاگری بخوانم خبری دارم بدم.
اول بگم این ایمیلها برای خیلی ها امده همه مغازه های فردوس و واتساپشونپ و تگلرامشان.
این طوری نیست که همه املاکی ها بد و کلاهبردار باشن و ادم خوب دارن و من هم چون به امام حسین اقتدا کردم و  لغمه حلال و حروم سرم میشه حاضر شدم اینجا بنویسم.
این ایمیلا که به املاکیا زدی خیلیا دنبال درده سر نیستن و خیلیا حوصله ندارنو خیلیا آلودن.
مقاله را خوندم و عکسه شرخرا را نیز دیدم نمیدانم ایمیلا مرتبطن یا نه آدرسش فرق داره.
من دیگه تو کار املاک نیستم و اگه بودم نمینوشتم چون دره دسر میسازه. آره اینه که نوشتی یکی را دروغی به عنوان سازنده معرفی می کنن خیلی زیاد شده و خود املاکی ها سرمایه گذارند و با کمک نهادها و پلیس یه افغانی یا دهاتی ایرانی را سازنده معرفی می کنند ولی دراصل کس دیگری میسازه قرارداد میبنده میسازن اکثرا برای فرار مالیاتی هست.
چون مدت زیادی در املاک بودم همه جا و سازنده ها رو میشناسم. و برای همه املاکی ها عرض کردم واتساپ و ایمیل آمده و عده ای شرخر و قاچاقچی معرفی کردن. دیدم همونها را برای شما روشن کنم منور شی.
یکی از این نایب سرمایه گذارها محمود غفاری پوره شبیه مهران غفوریان وقتی چاق بوده. خودش میگه ایرانیه بعضی ها میگن افغانیه. دو سه تا از ملکا که ساخته مشارکت کرده شاکی داره میگن هر امضاش با یک کدملیه متفاوت بوده!  و هر واحد را دو سند زده یه خانومه وکیلش شده مشکلش حل شده!  ولی شاکی داره یا داشته. این شرخرا مال همون ساختمون غفاری پوره یا خودش نشوده یا دشمنش تو خیابون ابراهیمیه و قاچافچی ها و امیرقلی (نیاورانی) که عکسشون هست مال همون محله هستن و این امیره که گفتی قاچاقچیه تو چراغ برق کامیون کامیون یدکی میاره نمیدونم قاچاقچی باشه یا نه ولی دوست غفاریه و فکرنکنم قاچاقچی باشه چون پلیس فردوس ازش تعریف و تمجید میکنه و خرش میره و حکومت اسلامیه. به هر حال من به کار امیر نیاورانی یا قلی اشراف کامل ندارم فقط میدونم کامیون کامیون یدکی میاره و حتی پلیسای فردوس به او پول قرض میدن صدی ۳ بهره میگیرن. مملکت اسلامیه و حتما او کارش درسته پلیس و بسیج و سپاه به او قرض میده صدی سه میگیره. حالیت باشه مسجد هم آقا سهرابی تاییدش کرده.
این همش بود و به مولا اگر شما ماموران اقا امام زمان کارتون رو درست انجام بدین و مملکت را امنیت کنید هم خدا راضیه هم خلق خدا. املاکیا دنبال دردسر نیستن منم اگه توکار املاک هنوزم بودم این را اینجا نمیگفتم.
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان