نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پادکست ها و برنامه های رادیویی مفید
#1

در این تاپیک دوستان پادکست ها و برنامه های رادیویی که به نظرشان خیلی مفید و ارشمند هستند و خود به آنها گوش میدهند را معرفی کنند.
پاسخ
#2

Explorations with Michio Kaku:
یکی از پادکست هایی که من خیلی خیلی پیشنهادش میکنم و دوست دارم برنامه رادیویی به نام Explorations with Michio Kaku هست، توی این برنامه دانشمندی به نام Michio Kaku در مورد موارد مختلف علمی از ستاره شناسی تا فیزیک، پزشکی و... بحث میکنه و معمولا مهمان های خیلی معروف و دانشمندهای دیگه رو به نامه دعوت میکنه و با اون ها مصاحبه میکنه که واقعا خیلی جالب هست و این برنامه به من کمک کرد تصویر بزرگ علم رو ببینم و جهان بینی من رو از خیلی از جهات تغییر داد و میده، کل ارشیو برنامه ها رو میتونید از این لینک دریافت کنید.
پاسخ
#3

Astronomy Cast:
یکی از پادکست های دیگر که من خیلی به آن علاقه دارم پادکستی به نام Astronomy Cast هست، این پادکست همانطور که از اسم ان پیداست در مورد ستاره شناسی بحث میکند و مطالب را به زبان خیلی ساده توضیح میدهد، این پادکست را میتوانید از این لینک دریافت کنید.
پاسخ
#4

ESL Podcast:
پادکستی در مورد زبان انگلیسی که برای کسانی که میخواهند زبان انگلیسی خود را تقویت کنند ساخته شده، در این پادکست معنی کلمات و اصطلاحات به زبان ساده از زبان گوینده بیان میشود، لازم به ذکر است که لول زبان شما برای فهمیدن این پادکست باید حداقل بالای متوسط باشد، این پادکست را میتوانید از این لینک دریافت کنید.
پاسخ
#5

رادیو همراه که برنامه رازها ونیازهای دکتر هلاکویی هم از آن پخش می شود

Radio Hamrah
پاسخ
#6

رادیوی ایرانی چه در چنته دارید؟! من که هر چه می گردم بیشتر رادیوها فیلتر هستند

یک روزی ملت ما آزاد می شود و این روز زیاد دور نیست. فرهنگ همیشه غالب می شود بر زور و ستم و قلدری!

"فریدون فرخزاد"
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
آخرین ارسال توسط azadah
10-20-2013, 06:44 PM

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان