نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

راهنمایی جهت تهیه موبایل ارزان بین المللی یا ماهواره ای
#11

Mehrbod نوشته: ه، هر گوشی که میخرید یک imei یگانه دارد که هنگام خرید اگر نام و نام خانوادگی باشد ثبت میشود. هنگام گذاشتن سیم کارت هم این imei خودکار برای مخابرات فرستاده میشود.

کسی موقع خرید گوشی از شما کارت شناسایی نمیخواد...شما هر اسمی رو میتونید بگید در فاکتور قید کنند...ولی با تغییر imei موافقم چون غیر قابل شناسایی میشه.



Mehrbod نوشته: ردیابی‌پذیر هم هست، چرا که گوشی‌های دزدی را همینگونه می‌یابند.

مطمئنی مهربد جان؟ یعنی میشه نقطه ای هم ردیابی کرد؟من تا جایی که میدونم فقط حدود منطقه نهایتا مشخص میشه..
پاسخ
#12

Mehrbod نوشته: برای irancell برای ردیابی نشدن باید imei گوشی را دگراند، یا اینکه جوری گوشی را خرید که imei‌ ردیابی‌پذیر نباشد.

اس ام اس وریفایی که از فیسبوک برای من میاد یک کد چند رقمی شامل عدد و حروفه. چیز خاصی درش نیست که بخوان از روی این اس ام اس چیزی رو بفهمن تا کسی رو باهاش متهم و ردیابی کنن

انسان پیشرو با جامعه همخوانی ندارد هم آهنگی دارد
پاسخ
#13

Anarchy نوشته: میشه از سیم کارت های ایرانسل ثبت نشده استفاده کرد...

قیمتش الان فکر کنم حول و حوش 30 تومنه. از نمایندگی های ایرانسل میشه گرفت. من یدونه قدیما گرفتم فکر کنم هنوز دارم

Anarchy نوشته: ضمن اینکه فکر نمیکنم فعلا قابلیت ردیابی نقطه ای رو داشته باشن! فقط میتونن حوالی منطقه و نزدیکترین دکل مخابراتی رو مشخص کنن
گوشی موبایل به محض روشن شدن خودش رو طبق مختصاتی قابل شناسایی از یک نقشه ی شهری که از پیش برای شرکت مخابرات طراحی شده به نزدیکترین دکل مخابراتی معرفی میکنه. تکنولوژیش خیلی وقته موجوده ولی حالش رو ندارن. مگر اینکه شخص گردن کلفتی یا نهاد امنیتی درخواست کنه. یک ساختمان بود به اسم ساختمان مخابرات یا ساختمان موبایل زیر پل سید خندان بود که کارش همین بود. اوائل که موبایل اومده بود دزدی گوشی زیاد میشد. این ساختمان کارش همین بود که به مواردی مثل ردیابی گوشی مفقود شده یا مزاحمت های موبایلی که از طرف مردم مطرح میشد رسیدگی میکرد. شما از کلانتری درخواست میبردی و اونجا پیگیری میکردن.
گوشی دزدی دوست من رو سال 82 با صرف مبلغ 300 هزار تومان در اصفهان پیدا کردند.

انسان پیشرو با جامعه همخوانی ندارد هم آهنگی دارد
پاسخ
#14

Anarchy نوشته: مطمئنی مهربد جان؟ یعنی میشه نقطه ای هم ردیابی کرد؟من تا جایی که میدونم فقط حدود منطقه نهایتا مشخص میشه..


ما خودمان دستگاه درست کرده بودیم که پیدا میکرد E402

نیاز به چیز زیادی برای پیدا کردن ندارند، با سه تا دکل که میشود یک برآورد بسیار خوب زد، برای دقیق‌تر آن میشود چند روز فعالیت‌ها را دنبال کرد تا جا را دقیق در آورد.
روی هم رفته بدید من ایرانسل فکر خوبیه، به این شرط که گوشی را در جای دیگر روشن کنید و آن را هم بی نام و نشان خریده باشید تا imei ردیادبی‌ نشود.

.Unexpected places give you unexpected returns
پاسخ
#15

Mehrbod نوشته: ما خودمان دستگاه درست کرده بودیم که پیدا میکرد E402

نیاز به چیز زیادی برای پیدا کردن ندارند، با سه تا دکل که میشود یک برآورد بسیار خوب زد، برای دقیق‌تر آن میشود چند روز فعالیت‌ها را دنبال کرد تا جا را دقیق در آورد.
روی هم رفته بدید من ایرانسل فکر خوبیه، به این شرط که گوشی را در جای دیگر روشن کنید و آن را هم بی نام و نشان خریده باشید تا imei ردیادبی‌ نشود.

آفرین به شما مهربد جان...نکنه با نهاد های امنیتی هم همکاری داشتی:e405:؟ به هر حال برآورد میشه کرد اما اگه فرد خودش مراقب باشه و از او اطلاعات دیگری هم به جز همین محدوده فعالیت نداشته باشن امکان نداره فرد به دام بیوفته...
پاسخ
#16

Anarchy نوشته: آفرین به شما مهربد جان...نکنه با نهاد های امنیتی هم همکاری داشتی:e405:؟ به هر حال برآورد میشه کرد اما اگه فرد خودش مراقب باشه و از او اطلاعات دیگری هم به جز همین محدوده فعالیت نداشته باشن امکان نداره فرد به دام بیوفته...

نه، ولی یک دوستی داشتم از الکترونیک و اینها سر در میاورد، من هم از نرم‌افزار، با هم یکی از این آموزش‌های اینترنتی را گرفتیم و آنتن و رادیو و .. را سر هم کردیم.

کمابیش من کاری نکردم، تنها ریختن لینوکس و سرهم بندی نرم‌افزارهای از پیش نوشته شده بود!

مخابرات شماره‌ها دریافتی و فرستاده را رازنگاری (encrypt) هم نمیکرد و از یک خوارزم (algorithm) بسیار ناکارآمد برای رازنگاری گفتگو‌ها سود میبرد، تا آنجا که به یاد دارم.



ببینید آنارشی جان گفتیم اگر کسی دنبال براستی شما باشد میتواند از روی خود سیگنال شما را پیدا کند.

روی هم رفته در نکته‌های امنیتی هر چه محکم‌ کاری شود بر پاد چیزهای دیگر باز هم کم است.

.Unexpected places give you unexpected returns
پاسخ
#17

من برای اینترنت نمی خوام برای دریافت تماس و پیامک از خارج میخوام. آیا ماهواره ای ها تماس نگیریم و فقط دریافت کنیم هزینه داره؟

سنده سگ تو کس و دهن حضرت زهرا جده جنده سیدهای اولاد پیامبر اسلام.

تمام کادر وزارت اطلاعات و بسیج و سپاه پاسداران و پلیس و انتظامی و حراستی  ایران و مزدورانشان بدون استثنا مادر جنده هستند.
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان