نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیگانگان فضایی وجود ندارند
#1

[عکس: 61.jpg]
رونالد ریگان، فراماسون ۳۳ درجه افتخاری و چهلمین رئیس جمهور آمریکا اغلب در این مورد صحبت میکرد که اگر تهدید بیگانه های فضایی به سیاره ما وجود داشت چگونه کل دنیا دور هم جمع خواهند شد. ریگان در ۲۱ سپتامبر ۱۹۸۷ در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: “در وسواس فکری ما با مخالفتهای پیش رو، ما اغلب فراموش میکنیم که مردم چقدر با هم متحدند. شاید ما به تهدیدی جهانی و در بیرون زمین نیاز داشته باشیم تا این پیوند مشترک را بشناسیم. من بعضی اوقات فکر می کنم که چگونه تفاوتهای ما در سراسر جهان از بین می رود اگر ما با تهدید بیگانه هایی از خارج از این دنیا مواجه باشیم”. در سخنرانی در اتاقی پر از خبرنگار در کاخ سفید در ۵ می ۱۹۸۸ ریگان گفت: “من اغلب در شگفتم که چه می شود اگر همه ما در جهان پی ببریم که ما توسط یک خارجی، قدرتی از دیگر سیارات تهدید شده ایم. همه ما نبایستی پی ببریم که تفاوتی بین همه ما نیست؟ همه ما نسل بشر، شهروندان جهانیم و نبایستی جهت نبرد با این تهدید خاص با هم متحد شویم؟”. او در سرتاسر زندگیش بارها این ایده را مطرح کرد!گزارش شده هنری کیسینجر (Henry Kissinger) (از سرشناس ترین استراتژیستهای ایالات متحده) در اجلاس بیلدربرگ در Evians فرانسه در سال ۱۹۹۱ گفته:”امروز، آمریکا خشمگین خواهد بود اگر سربازهای سازمان ملل به منظور برگرداندن نظم وارد لس آنجلس شوند (در اشاره به اغتشاشات سال ۱۹۹۱ لس آنجلس). فردا آنان بینهایت سپاسگزار خواهند بود! این درست است بویژه اگر به آنها گفته باشند که تهدیدی خارجی و از ماوراء وجود داشته است (یعنی هجوم بیگانه ها)، چه واقعی و چه علنا اظهار شده، که موجودیت ما را مورد تهدید قرار داده اند. پس از آن همه مردم دنیا جهت نجات از دست این شیاطین درخواست خواهند کرد. چیزی که هر انسانی از آن میترسد نا شناخته ها است. وقتی با این سناریو اجرا شود، می توان برای تضمین رفاه و خوشی ای که توسط دولتمردان جهان به آنان داده شده، با میل و رغبت از حقوق فردی چشم پوشی کرد”.لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید...
[عکس: 62.jpg]
دیوید آیک David Icke، یک محقق و نویسنده، در کتاب معروفش با عنوان “بزرگترین راز” میگوید:محقق و مدرس یوفو Nono Hayakawa میگوید: این طرح، پروژه پانیک Project Panic نامیده میشود که در آن از تجهیزات با تکنولوژی بالا جهت ایجاد خطاى ادراکى دیدارى تهاجم یوفو استفاده خواهد شد. این به دولتمردان و سازمان ملل بهانه جلب توجه به وضعیت اضطراری جهانی را خواهد داد و همه اختیارات فوق العاده و دستورات اجرایی اجرا خواهند شد.(صفحه ۴۸۶ کتاب The Biggest Secret)تقریبا هر فیلم و برنامه تلویزیونی که تا کنون در مورد بیگانه ها یا ماه دیدید، از تولیدات کارگردانی وابسته به فراماسونری است. همه فیلمهای زیر توسط ماسونها ساخته شده اند:برخورد نزدیک از نوع سوم (Close Encounters of the Third Kind)، ET، Taken (سریالی به تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ)، بیگانه۱ تا ۴(Alien)، روز استقلال Independence Day، ۲۰۰۱: Space Odyssey، جنگهای ستاره ای، Star Trek، مردان سیاه پوش، From the Earth to the Moon، Apollo 13، War of the Worlds و X-Files.
Gene Roddenberry، سازنده Star Trek، فراماسون ۳۳ درجه مناسک اسکاتلندی است. این جواب این سوال است که چرا شخصیت Scotty و Spock در فیلم Star Trek با دست نشان کابالایی و ماسونی V، تماس گیرنده های هرمی شکل، و دیگر نمادهای فراماسونری را نشان میدهند.
[عکس: 63.jpg]
اسم کاپیتان Kirk از واژه Circe گرفته شده و در اسکاتلندی به معنی کلیسا (church) است. پس کلیسا (Captain Kirk) رهبر فضاپیمای اینترپرایز است (Enterprise به معنی سازمانیست که کار یا گروهى از کارهاى مربوط به سایر نقاط جهان را انجام مى دهد، به معنی امر خطیر نیز هست). چه کار جهانی یا امر خطیری را کلیسا دارد رهبری میکند؟! شما فکر میکنید کدام کار یا خطر؟ آیا سندی وجود دارد که واتیکان واقعا روی هر تلسکوپ نجومی و هر رصدخانه ای در دنیا، سرمایه گذاری کرده و آن را کنترل میکند؟ همه یافته ها قبل از اینکه به دست جوامع علمی و عمومی برسد از واتیکان رد میشود. این به ما چه میگوید؟ پشت پرده کشفیات ناسا و دیگر سازمان های فضایی مانند سازمان فضایی اروپا چیست؟ آیا به سادگی هرچه که درباره زمین،سیارات و جهان میگویند را باور میکنید؟ تمامی دروغ هایی که توسط آنان گفته میشود کاملا هدفمند است.
[عکس: 64.jpg]
در عین حال صنایع فیلم و موسیقی ماسونی، ستاره ها، سوپراستارها، خدایان، مشاهیر، مدلها و بتهایی برای پرستش به ما ارائه میدهند
[عکس: 65.jpg]
George Lucas، سازنده جنگهای ستاره ای نیز فیلمهایش را با نمادشناسی ماسونی تغذیه میکند. Yoda اسم یک معلم ماسونی است (نام کسی که صدای Yoda را در می آورد، Frank Oz است. با دیدن Oz چه چیزی به ذهنتان میرسد؟!). شخصیت jedi از مصر باستان اقتباس شده است.ایده شوالیه های Jedi و کنفرانس میزگرد از شوالیه های معبد گرفته شده (کنفرانس میزگرد یا round table میز گردی بود که پادشاه آرتور و شوالیه هایش به هنگام جلسات دور آن مینشستند). Skywalker در تقویم مایاها نام سیزدهمین Tzolkien است (تقویم آیینی یا مذهبی مایانها ۲۶۰ روزه بود که Tzolkin نامیده می شد. این تقویم از دوره های ۱۳ روزه تشکیل شده بود که در هر دوره روزها نام و نماد خاص خود را داشتند)، در حالی که نماد آن دقیقا شبیه نمادهای بالای کلاه پروازی لوک است. انکی ها از اناکیم یا پسران اناک در کتاب مقدس می آیند و Darth Vader بدون شک از “Da’ath” در درخت زندگی کابالا می آید. اینگونه تفاسیر رازآلود از فیلمها و برنامه های تلویزیونی هالیوودی به خوبی فهمیده میشوند، ولی آنها عمدا قصد گیج کردن عموم را دارند.
[عکس: 66.jpg]
Da’ath یا Da’at در عبری به معنی معرفت و بصیرت و دانایی است و در درخت زندگی کابالا جایی است که همه ده سفیروت در آن با هم متحد می شوند. به نظر من یکی از اهداف ماسون ها این است که آیین و مناسک خود را با انواع رسانه ها حتی به صورت غیر مستقیم در ناخودآگاه انسان ثبت کنند تا در هنگام لزوم با استفاده از انواع تکنیک ها ضمیر ناخودآگاه بشر را برای هدف خودشان فعال سازند ، نماد گرایی در بین ماسون ها بسیار جایگاه ویژه ای دارد.Paul Joseph Watson در کتابش با نام Order Out of Chaos میگوید:"از سال ۱۹۷۰ تاکنون، اسپیلبرگ هفت فیلم از ۲۰ فیلم پرفروش برتر جهان را کارگردانی یا تهیه کنندگی کرده است. در سرتاسر دوران فعالیتش ما یک فکر دائم و عقده روحی نسبت به موضوع بیگانه ها، یوفو ها و فضا میبینیم. از “برخورد نزدیک از نوع سوم” در سال ۱۹۷۷ گرفته تا “ET” در ۱۹۸۲، تا “برخورد عمیق Deep Impact ” در ۱۹۹۸٫ همه اینها هجومی خارج از زمین را نمایش می دهند. حتی فیلم “آرواره ها” حاصل برخورد یک شهاب سنگ کثیف و نوری عجیب در آسمان است. اسپیلبرگ همچنین تهیه کننده اجرایی اکران فیلم مردان سیاه پوش ۲ در جولای ۲۰۰۲ بود، فیلمی که در آن حکومتی مخفی و در سایه از مردم جهان در مقابل تهدید بیگانه ها محافظت میکند. در فوریه ۱۹۹۷ خبری برجسته در صنایع فیلم بریتانیا در گزارشی فاش کرد که اسپیلبرگ و مدیر اجرایی کارهایش DreamWorks ملاقاتی با مقامات عالی رتبه پنتاگون در لس آنجلس داشته اند. مقامات به اسپیلبرگ میگویند “همه چیز را متوقف کن و فیلمی تولید کن که موضوع اصلی آن شامل شهاب سنگ ها و ستاره های دنباله دار باشد”. یک سال بعد Deep Impact در کن بود. این فیلم ستاره دنباله داری را شرح می دهد که در حال برخورد با زمین است و مبارزه برای کسانی که حق ویژه دسترسی به پناهگاههای زیرزمینی را دارند را به تصویر می کشد. این مقامات مسئول پنتاگون چه کسانی بودند و چرا خیلی مشتاق بودند که بیلدربرگ، جهت تولید فیلمی در مورد تهدیدی فضایی، اسپیلبرگ را تامین مالی کنند؟ با آغاز به کار کانال تلویزیونی Sci Fi در سال ۲۰۰۲، سریال کوتاه تلویزیونی ۲۰ ساعته اسپیلبرگ که روی آدم ربایی بیگانگان متمرکز بود، پخش شد. هزینه ساخت این محصول ۱۲۰ میلیون دلار بود که این مجموعه را گرانترین سریال کوتاه تلویزیونی در تاریخ تلویزیون کرد. شما فکر میکنید که اسپیلبرگ تا کنون از این ژانر خسته شده، بلکه کنترل کنندگان نخبه او جهت القاء این نمونه بیگانه ها در اذهان عمومی واقعا متعصبند".
صفحه ۱۷۱ کتاب Order Out of Chaos
[عکس: 67.jpg]
مشهور است که استیون اسپیلبرگ در سال ۱۹۹۹ در اجلاس بیلدربرگ حضور داشته (و البته شاید در دیگر سالها). همچنین اظهاراتی وجود دارد که فیلم “کالبد شکافی بیگانه” (Alien Autopsy) و “مصاحبه با بیگانه” (Alien Interview) از تولیدات اسپیلبرگ بودند.فون دانیکن و خیلی دیگر از نظریه پردازان پیرامون فضانوردان باستانی ویوفوشناسهای تازه کار را “خاندان راکفلر” تامین مالی و حمایت می کند. خاندان راکفلر از جمله معروف‌ترین خانواده‌های دارای قدرت اقتصادی و سیاسی در آمریکا از بیش از یک قرن پیش تاکنون بوده‌اند. “در مورد خاندان راکفلر حتما تحقیق کنید.”پوستر ET استیون اسپیلبرگ را به یاد آورید که انگشت خدا در تابلوی نقاشی Sistine Chapel میکلانژ با انگشت یک بیگانه عوض شده بود. این یک عملیات روانی یا Psy-Op است.
[عکس: 68.jpg]
[عکس: 69.jpg]
تصویر تجسمی دست خدا در حال زندگی بخشیدن به آدم – اثر میکلانژ
ما بطور فرضی نسل X هستیم. بیگانه ها، به کسانی که با آنها در ارتباطند (contactees) می گویند که سیاره X انوناکی تا چند سال آینده خواهد آمد. کمپانی Fox فیلم The X-Files را بطور منطقی و معقول اطلاعات میدهد و اسراری از بیگانگان را تولید میکند. یک کارمند داخلی دولت فرضی با شناخت Area51، یوفو ها و بیگانگان، خود را “Mr. X“ مینامد و سعی دارد که از منطقه ی ۵۱ یک مکان رویایی و از یوفو ها و بیگانگان یک حقیقت محض بسازد ، البته در روشی جدید روانشناسانه. او همیشه در تاریکی یا با تصویر مات و صدای اصلاح شده مصاحبه می کند و بطور فرضی همه این اسناد خیلی محرمانه که خوانده است را لو می دهد. آیا این صرفا اتفاقی است؟یا هدف دیگری در کار است؟(Area 51 نامی است که در اسناد رسمی CIA برای یک پایگاه نظامی در بخش جنوبی نوادا استفاده می شود. این منطقه یک فرودگاه بزرگ بسیار محرمانه است. هدف اساسی این پایگاه توسعه و آزمایش هواپیماهای آزمایشی و سیستمهای تسلیحاتی است) قابل ذکر است که امروزه بسیاری از یوفولوژیست ها این منطقه را مکانی برای ارتباط موجودات فرازمینی با دولت مردان مینامند ، و با استفاده از ایده ی به هم پیوند دادن مطالب صحیح و غلط این مکان را کعبه آمال بسیاری از کسانی کردند که با استفاده از انواع رسانه ها تا به امروز سعی در القا نوعی موجودات هوشمند فراسیاره ای در کنار ما داشته اند. قابل ذکر است که این منطقه ی ۵۱ پایگاه نظامی است و بسیاری از کسانی که تحت کنترل رسانه ها موجودات فرازمینی و بشقاب پرنده ها را باور کرده اند حاضر نیستند این نظر را نیز بپذیرند که منطقه ۵۱ میتواند جایگاهی برای آزمایشات و پرواز های تکنولوژی جدید بشر والبته پیشرفته شده از زمان آلمان نازی و قبل از آن در شوروی سابق و ماسون های انگلیس باشد.
[عکس: 70.jpg][عکس: 71.jpg]
SETI، سازمان دولتی است که مشغول به “جستجو برای هوش فرا زمینی” یا (Search for Extra-Terrestrial Intelligence) میباشد. این نام بطور ماسونی از روی نام فرعون مصر نامگذاری شده.CC مخفف Crop Circles (حلقه های کشتزار) بیگانگان و همچنین CC های موجود روی سطح ماه جعلی در سفر جعلی آپولو(عکسهایی از سطح ماه وجود دارد که در آنها حرف C به وضوح مشهود است) رمزی نوشتن عدد ماسونی ۳۳ است (C حرف سوم در الفبای انگلیسی است).
[عکس: 72.jpg]
فیلم ۲۰۰۱: Space Odyssey استنلی کوبریک ۳۳ سال پیش از ۲۰۰۱ و در ۱۹۶۸ اکران شد. در سال ۱۹۴۷ ظاهرا یک یوفو (بهتر است بگوییم تکنولوژی جدید و مخفی قدرت های جهان ) درArea 51 یا در Roswell در شمال عرض جغرافیایی ۳۳/۳۳ درجه و طول جغرافیایی ۱۰۴ درجه به زمین نشست. قابل توجه دوستان عزیز این منطقه به گونه ای انتخاب شده است که عددنگاری و نماد گرایی ماسونی در آن به چشم میخورد. بطور جالب توجه عدد ۱۰۴ حاصل ضرب ۳۳/۳۳ در عدد پی (۳٫۱۴۱۵۹) است و عرض جغرافیایی ۳۳/۳۳ درجه دقیقا ۲۰۱۲ مایل است. باز هم قابل ذکر است که داستان پردازی برای موجودات فرازمینی و پشقاب پرنده ها نیاز به کاتالیزوری داشت تا ذهن و افکار بشر را برای قبولاندن موجودی ذی شعور در کنار ما آماده کند.
امروزه ماسون ها بسیار در تلاشند تا با خوراندن اطلاعات ساختگی به مردم جهان نوعی دیگری از توهمات را در انسان ها به وجود آوردند و آن این است که موجودات فضایی فقط با ما یعنی ماسون ها ارتباط دارند ، درحالی که این واقعیت را مخفی ساخته اند که ایده ی وجود موجودات فرازمینی ساخته و پرداخته ی خودشان بوده است.۵۱ نیز کد گذاری شده EA است. EA در بابل باستان خدای فرزانگی و خرد و حکمت، فرزند Apsu (پدر خدایان) و پدر Marduk (خدای اصلی بابلیان) است . EA همچنین همتراز انکی سومریان است. بنابراین ۲۰۱۲ از همان آغازش، بطور عددی، کد گذاری شده تا در طرز تفکر خاص و هدفمندی را القا نماید که پشت پرده ی آن بدون شک ماسون ها هستند.همچنین در ۱۹۴۷ دولت ایالات متحده CIA و NSA را تاسیس کرد. همانطور که Jordan Maxwell گفته، عبارات NSA و NASA از NASI یا NAZI گرفته شده.همچنین نام ناسا (NASA) در عبری به معنای فریبنده است.
[عکس: 73.jpg]
[عکس: 74.jpg]
برای القا بیشتر طرز تفکرشان با استفاده از انواع نویسندگان و انواع رسانه ها از جمله تلویزیون ، روزنامه و کتب مختلف و با استفاده از انتخاب هدفمند برخی موضوعات و در کنار آن با کمک برخی افراد در ایجاد ارتباط بین موضوعات مطرح شده تمام تلاش خود را کردند تا طرز تفکرشان را به جهانیان القا کنند. این القا طرز تفکر با انواع روش ها صورت پذیرفت و هم اکنون نیز در حال انجام است ، مطرح کردن ایده خدایان فرازمینی ، مطرح کردن ایده نوعی نژاد فرا هوشمند کهکشانی ، انتخاب تاریخ نگاری و باستان شناسی هدفمند ، ایجاد سایت ها و کتب به ظاهر مخالف ایده های آنها و سعی در ایجاد نوعی ناهماهنگی میان اطلاعات دیروز و امروز برای ایجاد توهم میان افراد و باوراندن نوعی خاص از هوش در کنار انسان برای پیشبرد اهداف خودشان قابل تامل است!قابل توجه شما دوستان عزیز به نظر شما وقتی با ریشه یابی بسیاری از موضوعات از جمله موجودات فرازمینی ، یوفو ها و مکان های باستان شناسی به کار گرفته شده و انتخابی آنها برای تحمیل عقاید خود به شما به گروه های مخفی میرسیم نباید تجدید نظری در مطالبی که به ما خورانده میشود داشته باشیم؟!
قابل ذکر است که با نگاهی به اطرافمان و هم کلامی با جوانان و افرادی که با مباحثی همچون یوفولوژی و تاریخ مرموز فرازمینی ها سرو کار دارند این دیدگاه دیده میشود که کنترل افکار به خوبی صورت گرفته تا باور نژادی فرا انسانی در کنار ما قابل دفاع باشد. بسیاری از دوستان که با چنین موضوعاتی سر و کار دارند به راحتی خام بسیاری از مطالبی میشوند که از یک سری سایت ها ، کتاب ها و شوهای تلویزیونی مهندسی شده و هدفمند وارد میشوند . تبادل نظر با چنین افرادی که “کننرل ذهن” به خوبی روی آنها صورت گرفته بسیار سخت است چون آنها حاظر نیستند تا مطالبی خلاف مواردی که به آنها تزریق شده را قبول کنند ، حتی حاظر نیستند اندکی روی مباحث فکر کنند.
[عکس: 75.jpg]
ایده کلی، ایجاد حسی غیر قابل ارضا است که انگار چیزی رازآلود وجود دارد که باعث شود ما فکر کنیم بیگانه ها باید واقعی باشند. در ۱۹۴۷ فراماسون درجه ۳۳ و سی و سومین رئیس جمهور ایالات متحده Harry S. Truman ، Majestic-12 یا MJ-12 را شکل داد، کمیته ای مخفی متشکل از دانشمندان و مامورهای دولتی جهت تحقیق در مورد رویداد Roswell، یوفوها و بیگانه ها.(نوعی صحنه سازی برای حقیقت جلوه دادن دروغ هایشان) یکی از بزرگترین سازمانهای در حال تهیه کردن صدا برای افراد فاش کننده مثل “Mr. X”، Project Camelot است (Project Camelot | Welcome) (منظور از افراد فاش کننده یا whistle-blowers شخص یا اشخاصی است که فعالیتهای غیر قانونی و خلاف سازمانهای دولتی یا موسسات خصوصی و از این قبیل را افشا میکنند).همچنین امروز ماسون ها راه کار های دیگری نیز برای کنترل افکار در پیش گرفته اند و در کتب و برخی سایت های جدید این ادعا را دارند که فقط ماسون ها هستند که با فرازمینی ها ارتباط دارند ، با تلفیق مطالب صحیح و غلط نوعی حقیقت کذب را شایه کرده اند و هم اکنون نیز در حال انجامند.Camelot قلعه افسانه ای پادشاه آرتور است و او ۱۲ شوالیه میزگرد (The Round Table) دارد. The Round Table نام انجمن مخفی Cecil Rhodes است که به بدست آوردن حکومت دنیا میل فراوان داشت. پس باز هم ما درهم پیچیدگی مبحث عدد شناسی و نماد شناسی در جوامع مخفی را داریم. پس MJ-12 ، ۱۲ شوالیه میزگرد، و یک کارمند داخلی دیگر Project Camelot به نام Clifford “Stone” (مامور سابق ارتش که واقعه Roswell شرح می دهد) وجود دارد. Stone به معنی سنگ برای بنایی است یا منظور سنگی است که شمشیر آرتور در آن بود؟!!
[عکس: 76.jpg]
Jim “Marrs” درباره ناشناخته های مریخ (Mars) و ماه، یوفوها، بیگانه ها، خزندگان و فضانوردان باستانی بحث و گفتگو می کند (او همچنین در فیلم JFK با Oliver “Stone” همکاری داشت). از Michael St. Clair از خاندان ایلومیناتی St. Clair یا Sinclair و John Lear از خانواده صنایع نظامی Lear Jet و همچنین Richard Hoagland نیز در مورد بیگانه ها توسط Project Camelot مصاحبه گرفته شد.
[عکس: 77.jpg]
Richard Hoagland در پروژه اش از نام ماسونی Enterprise استفاده میکند.در http://www.enterprisemission.com، Hoagland، به عنوان یک مهمان همیشگی و سخنگوی سازمان ملل در برنامه رادیویی Coast 2 Coast AM حضور دارد، کسی که در ظاهر دوستانی نفوذی در ناسا دارد که در مورد اهرام، چهره ها، و دیگر موجودات غیر متعارف روی مریخ سخن میگوید و ادعا میکند که ناسا اینها را کشف کرده. او همچنین به دنبال این است که چگونگی شکل گیری شش ضلعی های مشکوک روی زحل و ناپدید شدن زنبورها را بفهمد (ناپدید شدن یا نابود شدن زنبورها از اتفاقاتی است که مایانها پیشگویی کرده بودند که در سال ۲۰۱۲ اتفاق می افتد و دانشمندان ناسا سعی داشتند به طور علمی این اتفاق را ثابت کنند).آیا او واقعا در حال پرده برداری از چیزهایی است که درون ناسا اتفاق می افتد یا فقط تصویر یک “شخص خوب” (good guy) لازم برای تلقین فکری بیشتر عموم است؟ Richard Hoagland میتواند مشغول کار برای ناسا یا حداقل برای ماسونها باشد و نظریاتی متناقض نظریه های ناسا تهیه و ارائه کند؟ ناسا خط موثق و رسمى فراهم می کند و وجود بیگانه ها یا موجودات غیر متعارف در مریخ یا ماه را انکار میکند. سپس Richard Hoagland و دیگر “کارمندان درونی” همه این اطلاعات در مورد یوفوها و موجودات ناشناس در تصاویر ماه و مریخ را نشان میدهند و با قیاس منطقی بیگانه ها را به گونه ای معرفی می کنند که گویی اینها آن چیزی است که ناسا دارد پنهان میکند. ولی در اصل ناسا فرود روی ماه را پنهان کرده، که Hoagland و خیلی دیگر هرگز انکار نکردند. بنابراین Richard Hoagland نظریات غلطی در مورد فرضیات و نتایج ناسا داده و امید داشته اعتقاد به بیگانه ها در همه جا رایج و متداول شود.“سعی در باور پیدا کردن مردم جهان برای حضور موجودات فرازمینی و یوفو ها در هر جایی دیده میشد ، امروز تشخیص اینکه کدام منبع در حال افشای اطلاعات درست است بسیار مشکل شده است . حتی منابعی که مدعی افشاسازی پیرامون دروغ ها هستند گهگاهی اطلاعاتی متناقض را منتشر میکنند که نشان دهنده ی این میتواند باشد که سعی بر جاسازی اطلاعات غلط در اطلاعات درست وجود داشته است. پس هر مطلبی را میخوانید خودتان پیرامون آن تحقیق کنید . این افشا سازی اطلاعات درست و غلط در میان یکدیگر همیشه وجود داشته است ونوعی کاربرد روانی در اخبار دارد ، نمونه ی بسیار واضح آن سایت ویکی لیکس است ، که به نظر ما مقادیر بسیاری زیادی اطلاعات نادرست را در میان اطلاعات درست مخفی کرد و آن را منتشر کرد واین اطلاعات از نظر من به هیچ وجه بدون دخالت کشور ایالات متحده نبوده است. “
[عکس: 78.jpg]
"دکتر Steven Greer گرداننده پروژه افشا سازی (Disclosure Project) است، یک پروژه تحقیقاتی بی فایده درحال کار به منظور آشکار کردن کامل حقایقی درباره یوفوها، هوش فرازمینی، انرژی طبقه بندی شده پیشرفته و سیستمهای رانشی. در مقاله ای در ژوئن ۲۰۰۲ او از هجوم یوفو های دروغینی آگاهی داد که می خواهند نمایش عمومی دهند، و بنابراین آنها میخواهند با اشتیاق آزادیشان را قربانی کنند و در مخالفت با ET های شرور حول دولت گرد آیند. Greer توضیح میدهد که از ۱۹۹۲ من این متن سند – برگ برنده نهایی – تهدیدی جعلی از فضا، را دیده ام که توسط حداقل ۱۲ کارمند نفوذی خوش جا به من نشان داده شد. البته من در ابتدا خندیدم، فکر کردم این فقط خیلی مزخرف و دور از ذهن است. دکتر Rosin گواهی و مدارکش را پیش از ۱۱ سپتامبر (۱۱/۹) ارائه کرد. و هنوز دیگران صریحا به من می گویند که چیزهایی که شبیه یوفوها هستند، به منظور شبیه سازی، فریب، به عنوان ET، و به عنوان دلیل رویدادها مورد استفاده قرار گرفته بودند، به اضافه برخی آدم رباییها و کشتن و قطع عضو احشام به منظور کاشتن دانه های ترس در خصوص وجود زندگی در فضا، ساخته شده و تحت کنترل پروژه های سیاه به شدت محرمانه هستند. مثلا فیلم روز استقلال (Independence Day) تلاشی است جهت متحد کردن دنیا از طریق نظامی گری با استفاده از نشان دادن ET به عنوان سپر جدید کیهانی (فکر یهودیان در جریان رایش سوم).فریب نخورید. با درهم آمیختن حقیقت با دروغ، و توسط فریب رویداد یوفو که می تواند وحشتناک به نظر برسد، عاقبت این طرح و نقشه خلق یک دشمن جدید، پایدار، و خارج از سیاره ای است. و چه کسی داناتر خواهد بود؟" (Paul Joseph Watson, “Order Out of Chaos” (۱۶۷))در ادامه ی این سخن آقای واتسون این نکته را هم متذکر شوم که پروژه یوفو ها(با استفاده از فرضیه بی کران بودن جهان و وجود تمدن های بی شمار در کیهان) هدف دیگری را نیز دنبال میکند و آن خارج کردن خدای متعال از زندگی انسان و باوراندن خدایانی آسمانی و فرازمینی به عنوان خدای واحد به مردم جهان است. واین کار با استفاده از نظریه پردازانی با مباحث دروغ و با کمک سلاح جدید و پنهانی به نام یو اف او در حال اجراست . نمونه ای از این بازی با انسان ها را میتوان در آیین جدید رائــل دید.بسیاری از فرهنگها در سراسر جهان اسطوره های مشابه و همسانی دارند و داستان هایی در آنها وجود دارد که شامل بهشت، ستارگان، فرشتگان، شیاطین، مار بزرگ یا ابلیس، مار یا اژدها میباشد. پادشاهان آفریقا ادعا میکنند از نسل مردمان مار شکل Chituhuri هستند. پادشاهان چین مدعی بودند از نسل خدایان باستانی اژدها هستند که از آسمان آمده بودند. پادشاهان سومری ادعا می کردند از نسل انوناکی هستند، “کسانی که از بهشت به زمین آمده اند”. (البته اثبات این ادعا ها گاها با استناد به مدارک غیر واقعی ، کذب و مصنوع میباشد.)انوناکی به خیلی چیزهای دیگری در کتاب مقدس نامیده می شود: اناک (Anak)، اناکیم (Anakim)، فرزندان اناک، و نفیلیم متداول ترند. اینها فرشتگان سقوط کرده ای هستند که شیطان رهبرشان است. اما آیا آنها موجودات بیگانه دارای جسم فضایی هستند؟ “در بالا هم گفتیم که این فقط توطئه ای برای نمایش غیر واقعی ای از اجنه و شیاطین است”نماد سومریان برای سیاره X (نیبیرو)، که خیلی ها میگفتند در سال ۲۰۱۲ باز می گردند، نمادی یکسان با نمادهای یافت شده در لژها و تالارهای ماسونی است. این نماد در بالای عصاى چاووش (caduceus یا همان نشانه علم پزشکى) دیده میشود، یک گوی بالدار، گاهی با دو مار کشیده شده است.
[عکس: 79.jpg]
با افزایش مشاهده یوفو ها، به تدریج خبرهایی درباره گزارش بیگانه ها، یوفوها، Area 51، خزندگان و غیره شروع میشود. احتمالا تا چند سال آینده آنها توده ای از امواج یوفوها را بر فراز شهرهای اصلی جهان نمایش میدهند. درست مثل فیلم روز استقلال، آنها میتوانند ادعا کنند که دولت جهانی تحت تسلط سازمان ملل، تنها راه از بین بردن تهدید بیگانه هاست. در امتداد خط کتاب مقدس یا کد داوینچی، آنها می توانند ادعا کنند که شاهزاده ویلیام (شاهزاده انگلیس) از نسل حضرت عیسی است، یا میتوانند مسیح های دیگری به ما ارائه کنند. یا آنها میتوانند پروژه Bluebeam را مورد استفاده قرار دهند و تصاویر سه بعدی مختلفی از مسیح ها را در یک زمان در قسمتهای مختلف دنیا به ما نشان دهند.در اینجا این نکته قابل ذکر است که تنها راه این که بتوانیم مهدی صاحب زمان را از سفیانی و همچنین عیسی علیه السلام را از دجال آخر الزمان تشخیص دهیم این است که بصیرت خود را افزایش دهیم، اطلاعات خود را بالا ببریم ، نشانه ها را درک کنیم ، قدرت اختیار و انتخاب خود را حفظ کنیم ، خودمان را از سیستمی که مارا کنترل میکند جدا کنیم ، از بندگی سیستم کنترلی جهان خارج شویم و آزاد شویم و آزاده فکر کنیم.دیوید آیک در کتاب بزرگترین راز در مورد پروژه Bluebeam مینویسد:"یکی از نقشه های کلیدی، پروژه Bluebeam نامیده میشود. یک عنصر از آن استفاده از پهپاد ها و هواپیما های مولد لیزر در شبکه “جنگهای ستاره ای” است که در قسمتهای مختلف دنیا تصاویری سه بعدی از یوفوها، حضرت عیسی (ع)، حضرت محمد (ص)، بودا، کریشنا و غیره در آسمان به تصویر بکشند، که با هر طرز فکر و جهان بینی متقاعد شوند که منجیشان آمده است، پتانسیل نبرد بزرگ مذاهب بسیار بدیهی است. پیامهایی با فرکانس بسیار زیاد پایین (ELF)، فرکانس خیلى پایین (VLF)، فرکانس پایین (LF) و میکرو ویو پخش خواهد شد (همانطور که در حال حاضر هم پخش میشوند) که می تواند توسط مغز انسان دریافت شود. این تکنولوژی امروزه خیلی پیچیده است و خیلی افراد اعتقاد پیدا خواهند کرد که “خدا” و “منجی” هایشان درحال گفتگو با آنان هستند درحالیکه آن در واقع دست ماشینی انجمنهای برادری است.درحال حاضر خیلی از اطلاعات “شبکه ای” از این منابع می آیند. پروژه Bluebeam ظهور و وقوع پدیده های فوق طبیعی از انواع وحشت آور برای عموم را نیز را در بر میگیرد و در میان وحشت و کشمکش، همچنین از طریق تصویر ۳ بعدی در آسمان، “منجی” خواهد آمد." (صفحه ۴۸۲ کتاب The Biggest Secret نوشته دیوید آیک).
[عکس: 80.jpg]
از نشانه های ظهور حضرت ولی عصر (عج) صیحه آسمانی است که در قرآن و روایات به آن اشاره شده است. ندای آسمانی وجودش حتمی است اگر چه محتوای آن در روایات مختلف است اما آثار آن یکی است.در آیات ۴۱ و ۴۲ سوره ق آمده:وَاسْتَمِعْ یَوْمَ یُنَادِ الْمُنَادِ مِن مَّکَانٍ قَرِیبٍو روزى که منادى از جایى نزدیک ندا درمى‏دهد به گوش باش
یَوْمَ یَسْمَعُونَ الصَّیْحَةَ بِالْحَقِّ ذَلِکَ یَوْمُ الْخُرُوجِروزى که فریاد را به حق مى‏شنوند آن [روز] روز خروج است
«علی بن ابراهیم» در تفسیر این آیات از حضرت صادق علیه السلام روایت کرده که فرمود:“منادی ندا می‌کند به اسم قائم علیه السلام واسم پدرش”
رسول اکرم صلّی الله علیه و آله می فرمایند:“به هنگام خروج قائم (عج) منادی آسمان بانگ می زند: هان ای مردمان! خداوند مهلت ستمگران را پایان بخشید و بهترین امّت محمد صلّی الله علیه و آله را به پیشوایی و سرپرستی شما برگزید، خود را در مکّه به او برسانید”(کتاب الاختصاص: شیخ مفید* بحار الانوار: علّامه مجلسی، ج ۵۲: ص۳۰۴٫)مدتی بعد از وقوع این صیحه ، صدایی از جانب شیطان شنیده میشود که در آن گفته میشود “ای مردم پروردگار شما از سرزمین خشکی از فلسطین آمده است. پس با او بیعت کنید تا هدایت شوید و مخالفت نکنید”. (الحسن ابن سلیمان حلی؛ مختصر بصائر الدرجات، نجف، منشورات مطبعه حیدریه، ۱۹۵۰م، چاپ اول، ص ۱۸۴(.در این هنگام است که تردید کنندگان به شک می­افتند که کدام ندا حق است و صحیح می باشد. از امام صادق علیه السلام سوال شد چه کسانی به ندای اول و چه کسانی به ندای دوم پاسخ میدهند؟ حضرت فرمودند: کسی آن را تصدیق می کند که از قبل به آن ایمان آورده باشد. سپس این آیه را تلاوت فرمودند:أَفَمَنْ یَهْدی إِلَى الْحَقِّ أَحَقُّ أَنْ یُتَّبَعَ أَمَّنْ لا یَهِدِّی إِلاَّ أَنْ یُهْدى‏ فَما لَکُمْ کَیْفَ تَحْکُمُون.بگو آیا از شریکان شما کسى هست که به سوى حق رهبرى کند؟ بگو خداست که به سوى حق رهبرى مى‏کند پس آیا کسى که به سوى حق رهبرى مى‏کند سزاوارتر است مورد پیروى قرار گیرد یا کسى که راه نمى‏نماید مگر آنکه [خود] هدایت ‏شود؟ شما را چه شده؟ چگونه داورى مى‏کنید؟ سوره یونس، آیه ۳۵سپس فرمودند: صدای جبرئیل از آسمان و صدای ابلیس از زمین است. پس از صدای اول پیروی کنید و از صدای دوم دوری کنید که گول نخورید…بعد از این است که دو جبهه حق و باطل علناً رو در رو در مقابل هم قرار گرفته و وعده پیروزی مستضعفان بر مستکبران محقق می­گردد.آیا شیطان و پیروانش با تکنولوژی های مورد استفاده در پروژه Bluebeam، صدای شیطانیشان را به گوش ما می رسانند؟ارتش ایالات متحده قطعا تکنولوژی بشقاب پرنده هارا داراست. بدون تردید تعداد زیادی از مشاهدات یوفو در دسته بندی هواپیماهای دولت ایالات متحده قرار میگیرند. از توده مشاهدات فیلم گرفته میشود و توسط هزاران نفر مشاهده میشود، مثل Phoenix lights (اشیاء پرنده نورانی که در ۱۳ مارچ ۱۹۹۷ در آسمان برخی از ایلالتهای آمریکا مثل آریزونا و نوادا دیده شد) یا مشاهدات فرودگاه O’Hare شیکاگو (که در جریان آن ۱۲ نفر از کارمندان فرودگاه گزارش دادند که در حال مشاهده هواپیماهای بشقاب پرنده مانند هستند) که احتمالا تکنولوژی نظامی هواپیما یا نور هستند که در حال انجام یک عملیات روانی روی عموم هستند. برخی یوفوها به نظر میرسند هواپیماهای فیزیکی هستند، برخی دیگر بیشتر شبیه نورها یا تصاویر سه بعدی هستند و برخی دیگر بیشتر شبیه توهمات، رویاها یا برون فکنی هستند.
[عکس: 81.jpg]
"چیزی شبیه رویا در مورد مشاهدات یوفو، رویارویی با بیگانه ها، و مبادرت به آدم ربایی وجود دارد. چیزی که کاملا فیزیکی نیست، انگار کل آن در درون ذهن مشاهده کننده می گذرد…. عملکرد متحیر کننده یوفوها، مانورهای هجومی فیزیکی، دور زدن سریع ۹۰ یا ۱۸۰ درجه، ناگهانی پدیدار شدن و ناگهانی پنهان شدن، تغییر رنگ و شکل، ادغام شدن و تفکیک شدن. توضیح فرد در مورد اینکه آنها چگونه اینها را انجام میدهند ممکن است آن باشد که آنها به هیچ وجه نمیتوانند چنین کارهایی کنند…. من نمیگویم همه پدیدار شدنهای یوفو صرفا یک فریب و وهم و نوعی تصویر سازی ذهنی است، بلکه معتقدم خیلی از آنها اینگونه اند. و من معتقدم همه آنها برخی مولفه های عملیات روانی و گمراه کنند را دارا هستند. برخی از یوفوها در فیلم، ویدئو و یا رادار مشاهده میشوند. برخی از آنها توسط صدها نفر به یکباره دیده می شوند. و برخی به طور منصفانه ادله عینی متقاعد کننده از وجودشان باقی می گذارند. بنابراین ممکن است برخی جنبه های آشکارسازی فیزیکی نیز در این چیزها موجود باشد. ولی آیا تا به حال مطلع شدید که چرا و چگونه عکسها و ویدئوهای شاهدان عینی تیره و تار و نامعلومند؟ اگر تقریبا این هواپیماها وجود دارند، همگی در اینجا نیستند؟ اگر یوفوها واقعا وجود دارند، دلیل واضح کجاست ؟ عکسهای واضحی که جعل نشده باشند کجاست؟"(Jefferson Scott, “Are Aliens Demons?) (Not Acceptable!)
در آخر باید بصورت خلاصه گفت:آن ها (پنهان کنندگان حقیقت) از فلسفه هگل برای فریب انسان های نا آگاه و ساده استفاده میکنند! یکی از موضوعاتی که خیلی وقت است آن ها با آن قصد فریب مردم را دارند موضوع مربوط به موجودات فضایی است! آن ها شمارا به این باور رسانده اند که دولت ها و سازمان های مختلف در جهان وجود بیگانگان را انکار میکنند و خب از هر علاقه مند و محققی د ر این زمینه (یعنی موجودات فضایی) مانند یوفولوژیست ها سوالاتی در این باره بپرسید این حرف را تایید میکنند که بله دولت ها و سازمان ها وجود موجودات فضایی را انکار میکنند. سپس آن ها موارد و نشانه هایی را خودشان به شما نشان میدهند تا به این فکر فرو روید که دولت ها و سازمان ها به طور غیر رسمی موجودات فرازمینی را تایید کرده اند ولی درحال مخفی سازی این موضوع هستند. این تز و آنتی تز باعث میشود مردمان نا آگاه به این باور برسند که به طور رسمی یک پوشش وجود دارد اما در اصل این حقیقت به طور غیر رسمی تایید میشود درحالی که این تنها یک بازی با افکار است. در نتیجه این تز و آنتی تز، سنتزی ایجاد میشود که این موضوع را به شما تلقین میکند که موجودات فضایی وجود دارند و حتی به زمین آمده اند اما دولت ها این موضوع را از شما پنهان میکنند و درحالی سرپوش گذاشتن هستند ولی به طور غیر رسمی این موضوع را تایید میکنند. همانطور که گفتیم آن ها درحال بازی با افکار شما هستند تا حقیقت اصلی در این میان پنهان شود!موضوع سقوط بشقاب پرنده رازول و منطقه 51 یکی از این موارد بازی با افکار است، حتی پس از مدت ها شخصی که ماکت آن موجود فرازمینی در حادثه رازول را ساخته بود این حقیقت را افشا کرد که این نه یک موجود فضایی بلکه یک ماکت است و همه چیز مانند دروغ بزرگ سفر به ماه صحنه سازی شده است. روزی را تصور کنید که در یک روزنامه یا یک سایت خبری میخوانید یک بشقاب پرنده در منطقه ای سقوط کرده و به زمین نشسته است و بیگانه ای در آن دیده شده است! سال ها بعد این موضوع انکار میشود به عنوان مثال پس از گذشت شصت سال آن ها ادعا میکنند این حادثه تنها سقوط یک بالن آب و هوایی بوده و موجود یا شی فضایی ای در کار نبوده (این ها همه بازی با افکار شماست و آن ها با این دروغ ها قصد تخریب افکار شما و کنترل آن را دارند تا به این وسیله هرچه را میخواهند به شما تلقین کنند) سپس آن ها یک پایگاه بزرگ نظامی و مخفی در منطقه ای که حادثه رخ داده میسازند و یا نیرو هایی را به آنجا اعزام میکنند تا موضوع را پیچیده کنند و این فکر را در مردم به وجود بیاورند که دولت ها درباره موجودات فضایی درحال پنهان کاری اند!!!!سپس افشاگری هایی توسط خودشان درباره این موضوع صورت میگیرد و عده ای طرفدار این موضوع میشوند و هرچه میخواهند را به افکار مردم منتقل میکنند از جمله این که موجودات فضایی از سیارات دیگر وجود دارند و حتی سال هاست به زمین می آیند اما دولت ها درحال مخفی کردن این حقیقت هستند و در این میان حقیقت اصلی نیز دچار آسیب میشود زیرا مردمی که از این دروغ ها آگاه میشوند دیدشان نسبت به حقیقت اصلی منفی میشود و حتی حقیقت هم باور نخواهند کرد و اینجاست که اعتقادات فرد دچار آسیب میشود. افرادی که غرقه در این موضوعات میشوند کم کم و بصورت تدریجی هر اخباری از بیگانگان فضایی را باور میکنند! از فوتوشاپ های کاملا مشخص گرفته تا کار های گرافیکی و افکت بر روی فیلم ها. اگر مقاله پروژه بلوبیم را در پیج خوانده باشید حتما میدانید که آن ها پروژه ای برای ایجاد تصاویر هولوگرام هفت بعدی دارند تا تصاویری ویژه و خاص با صداگزاری کاملا طبیعی!درواقع تمامی شاهدان بشقاب های پرنده چند دسته افراد هستند، افرادی که دروغ میگویند و خودشان تصاویر جعلی تهیه میکنند، افرادی که برخی عوامل طبیعی را با موجودات فضایی اشتباه میگیرند و افرادی که در حقیقت بشقاب پرنده را مشاهده میکنند درواقع گروه سوم دروغ نمیگویند بلکه آن ها شاهد تکنولوژی تصویر سازی هولوگرامی هستند که تصاویر مجازی را به نمایش گذاشته است. مورد دوم این است که این اشیا پرنده ساخته دست انسان هستند و اگر از دسته افرادی هستید که نمیتوانید باور کنید انسان میتواند چنین شی پر سرعتی بسازد پس بهتر درباره مورد اول تحقیق بیشتری کنید تا به حقیقت پی ببرید.
مولا علی علیه السلام فرموده اند: ای مردم! اینک ما در آستانه تحقق وعده های داده شده، و نزدیکی طلوع آن چیزهایی که بر شما پوشیده و ابهام آمیز است، قرار داریم.بدانید آن کس از ما (حضرت مهدی”عج”) که فتنه های آینده را دریابد، با چراغی روشنگر در آن گام می نهد، و بر همان سیره و روش پیامبر(ص) و امامان رفتار می کند تا گره ها را بگشاید، بردگان و ملت های اسیر را آزاد سازد، جمعیت های گمراه و ستمگر را پراکنده و حق جویان پراکنده را جمع آوری می کند. حضرت مهدی (عج) سالهای طولانی در پنهانی از مردم به سر میبرد، آن چنان که اثر شناسان، اثر قدمش را نمی شناسند، گرچه در یافتن اثر و نشانه ها تلاش فراوان کنند. سپس گروهی برای در هم کوبیدن فتنه ها آماده می گردند، و چونان شمشیر ها صیقل می خورند، دیده هاشان با قرآن روشنایی گیرد، و در گوش هاشان تفسیر قرآن طنین افکند، و در صبحگاحان و شامگاهان جامهای حکمت سر می کشند.
(خطبه ۱۵۰ نهج البلاغه)




پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان