نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تفنگداران دریایی ایالات متحده
#1

[عکس: 1.png]


تفنگداران دریایی ایالات متحده شاخه ای از نیروهای مسلح ایالات متحده و مسئول ارائه انتقال قدرت نظامی از دریا به خشکی و در عین حال یک تیم تدارکاتی و پشتیبانی هوا زمین میباشد. تفنگداران دریایی از تحرک پذیری (سرعت انتقال نیرو) بالایی برخوردارند و همیشه آماده واکنش و عملکرد سریع و در صورت لزوم میباشند.

تفنگداران دریایی ایالات متحده حدود 180 هزار نیرو و 40 هزار نیروی ذخیره (رزرو) دارند. تفنگداران دریایی ایالات متحده کوچکترین شاخه نظامی در وزارت دفاع ایالات متحده میباشند اما در عین حال دارای تجهیزات و قوای کافی برای اجرای عملیات های سریع و مستقل هستند.

تفنگداران دریایی ایالات متحده از سال 1775 که فعالیت خود را شروع کردند بخشی از نیروی دریایی ایالات متحده بوده و همکاری نزدیکی در آموزش، حمل و نقل، تدارکات و پشتیبانی با نیروی دریایی ایالات متحده دارند. فعالیت تفنگداران دریایی ایالات متحده با عنوان نیروی پیاده نظام در کشتی ها آغار شد و مسولیت آنها حفاظت از کشتی و خدمه آن در صورت خطر با انجام مبارزات تهاجمی و دفاعی و محافظت از فرماندهان کشتی در مواقع شورش بود و مکان استقرار آنها اصولا مابین افسران و فرماندهان کشتی و باقی خدمه بود.

تفنگداران دریایی ایالات متحده در طول جنگ جهانی دوم، توانایی های خود را گسترش داده و برای پشتیبانی و حمایت از نیروی دریایی و زمینی عملیات های گسترده هجومی و دفاعی را بانجام رساندند.

در حال حاضر، تفنگداران دریایی نقش بسیار حیاتی در امنیت ملی ایالات متحده داشته و بعنوان یک نیروی چند جانبه با ترکیب سلاح های پیشرفته و نیروی های آماده خود، قدرت انتقال نیرو و حمله ازهوا، زمین و دریا را در هر منطقه ای دارد.

تفنگداران دریایی نیروهای شوک در آمریکا می باشند و وقتی باقی نیروها و مردم در آرامش بسر میبرند این نیرو باید باید همواره آماده بوده تا در مواقع ضروری از نیروی دریایی آمریکا پشتیبانی کرده و با استفاده از قدرت زمینی و هوایی خود در جنگ ها شرکت کند.

با سپاس
تیم دیجیتال فارسی
فرماندهی مرکزی ایالات متحده
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان