نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

از پروفسور ابراهیم میرزایی چه میدانید؟
#1

تاجاییکه میدونم ایشون بنیانگذار کنگفوتوآ در ایران بوده.
من یه مدت باشگاه کنگفوتوآ میرفتم. استادهای ما از ایشون خیلی تعریف میکردن و براشون یجورایی در حد نیمه خدا بود. خیلی بهش احترام میذارن.
میگن خیلی خفن بوده در رزمی و قدرتهای خاص و غیرعادی هم بدست آورده. البته الانم زنده هستن ظاهرا و در آمریکا زندگی میکنن. در اوایل انقلاب ظاهرا بخاطر حرفهایی که میگن زده (راجع به امام زمان و خود انقلاب و فرهنگ و تفکر مردم و این حرفا) میریزین دنبالش که دستگیرش کنن و حتی یک تیر هم به پاش میزنن ولی ایشون موفق به فرار میشه باوجود عدهء زیادی که برای دستگیریش هجوم برده بودن.
ظاهرا در زمان شاه هم مدتی فرمانده گارد شاهنشاهی کردنش! ولی بازم اون موقع هم ظاهرا با بعضی مقامات مشکل پیدا میکنه.
خلاصه چهرهء سیاسی اون و مشکلی که با ج.ا. پیدا کرد، بحث کردن درموردش رو کمی خطرناک کرده، ولی من شخصا با تحقیقاتی که کردم و چیزهایی که دیدم و شنیدم فکر میکنم آدم خوبی بوده، هرچند نمیگم هرچی گفته و درموردش ادعا میشه درسته، یکسری حرفایی که بهش نسبت میدن بنظر منم خیلی عجیب و بی سر و ته و غیرقابل درک و اغراق آمیز میاد (ولی این وسط معلوم هم نیست واقعا چی راسته و چی دروغ و واقعا خودش گفته یا نه). اما بهرحال در رزمی خفن بوده تاجاییکه میدونم. الانه هم بعضیا میگن قوی ترین رزمی کار جهانه (ولی نمیدونم چرا در رسانه ها و اینها خبری ازش نیست ظاهرا - شاید نمیخواد خودش رو مطرح کنه) و قدرتهای خاص روانی هم داره مثلا یکی میگفت میتونه در آن واحد تعداد زیادی رو هیپنوتیزم کنه! یا میگفت میتونه با چشمش یه اتوبوس رو نگه داره!! همون موقع که توی ایران بود هم بعضیا میگن روی آب راه رفته و این حرفا.

ایشون ظاهرا در چین رزمی رو یاد گرفته.

من یه مدت که باشگاه رفتم، یه شب ایشون رو خواب دیدم و تاجاییکه یادمه قبلا قیافش رو ندیده بودم ولی توی خواب که دیدم قیافش شبیه همونی بود که بعدا توی عکسها دیدم. خواب دیدم توی ایستگاه مترو بودم و ایشون اون طرف باند مقابل بود ولی در یک چشم بر هم زدن اونم موقعی که قطار داشت رد میشد از اونور اومد اینور جلوی من ظاهر شد و اصلا نفهمیدم چطوری با اون سرعت از کجا اومد اما حدس زدم از تاسیسات بالای سقف و اینا اومد! بعد ظاهرا میخواست مهارت ها و پیشرفت منو در رزمی ببینه و ظاهرا خیلی مشتاق بود که البته متاسفانه یکم حالش گرفته شد چون من پیشرفت خاصی نداشتم E415 آخه کلا اون موقع هم زیاد وقت و انرژی نمیذاشتم روی رزمی و باشگاه و برام اولویت اول رو نداشت و مورد هدف و تمرکز و سرمایه گذاری اصلی من نبود، بخاطر همین هم آخرش بعد از حدود یک سال دیگه باشگاه نرفتم.
پاسخ
#2

گاهی تو تاکسی و اتوبوس و کوه و خیابان و صندوق پست اعلامیه هایش که مردم را دعوت به مبارزه علیه ملایان کرده دیده میشود.

سنده سگ تو کس و دهن حضرت زهرا جده جنده سیدهای اولاد پیامبر اسلام.

تمام کادر وزارت اطلاعات و بسیج و سپاه پاسداران و پلیس و انتظامی و حراستی  ایران و مزدورانشان بدون استثنا مادر جنده هستند.
پاسخ
#3

خیلی شک دارم که این اعلامیه ها واقعا ربطی به ایشون داشته باشه.
قبلا یکی دوتاش رو دیدم خیلی چرت و پرت بود! چطور آدمی با اون هوش و استعداد که یک استاد رزمی بزرگ شده میتونه اینقدر کسخل باشه؟! البته نمیدونم شایدم بعدا مشکل روانی پیدا کرده!! شاید توی کنگفو زیاد ضربه خورده سرش E415
پاسخ
#4

صادقانه :هیچE105
فهمیدم مطالعم کمه

به نامِ انسانِ بخشنده ی مهربان
پاسخ
#5

از نظر ورزشی ایشان جایگاه خوبی داشتند. اما از نظر دیدگاهشان نسبت به زندگی دچار نوعی انحطاط شدند که البته به عقیده من بیشتر اطرافیان هستند که به این موضوع دامن می زنند. مثلا یادمه قبلنا شنیده بودم ابراهیم میرزایی ادعای خدایی و امام زمان بودن کرده و میخواسته با شیطان مبارزه کنه از این خزعلیات "البته نمیدونم تا چقدر اینها صحت داره" شاید شیطنت ج.ا بوده که مثلا این را تخریب کنند. این را میدانم در حال حاضر سبک توآ یکی از پرطرفدارترین سبکهای رزمی در ایران میباشد
پاسخ
#6

یادمه میگفتن در قضیه بنی صدر کلوپ ورزشی ایشان نیرو جهت کتک زدن بچه های حزب الهی صادر میکرد که بچه های کمیته به مقرش حمله کردند و درخواست کردند که تسلیم شود. استاد که احساسات بروس لی شدن بهش دست داده بود مقاومت کرد که بعد اژدها وارد میشود را برایش ساختن E415
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان